BillKiller kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: BillKiller
A Brexitnek ára van: jövőre fokozatosan térnek vissza a roaming és a külföldi hívások díjai
Bár egyelőre még nincs extra költsége az Európai Unióból az Egyesült Királyságba, illetve az onnan indított hívásoknak, SMS-eknek, valamint a kontinensen történő mobilhasználatnak, de ez már nem sokáig lesz így. Jövőre ugyanis sorra térnek majd vissza a brit szolgáltatók a 2017-ben elhagyott roaming- és nemzetközihívás-díjakhoz. A mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller szakértői szerint éppen ezért a kint élő magyaroknak és hozzátartozóiknak érdemes lesz alaposan végiggondolniuk, honnan hová indítanak hívást; a növekvő költségek várhatóan továbbra is a digitális tér felé terelik majd a mobilkommunikációt.
A magyarok közel felét nem befolyásolja a járvány az ünnepi kapcsolattartásban
A magyarok nem kevesebb mint 47 százaléka idén ugyanúgy karácsonyozik a szeretteivel, mint a járvány előtt, a többség ugyanakkor igyekszik különböző módokon mérsékelni a fizikai találkozók számát. Amennyiben nincs személyes jelenlét, a legtöbben, 43 százalék, online videóhívás formájában köszönti a hozzátartozóit, de továbbra is nagyon népszerűek a hagyományos telefonhívások; a magyarok valamivel több mint harmada választja ezt a csatornát – derült ki a mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller legfrissebb reprezentatív kutatásából. A BillKiller szakértői felhívják a figyelmet: a lebeszélhető percek és a rendelkezésre álló adatkeret túllépése kellemetlen meglepetést okozhat, ám egy az igényeinknek megfelelő mobilcsomaggal sok ezer forintot spórolhatunk.
Nagyságrendileg többet költünk mobilozásra a pandémia miatt
Nagyjából minden tizedik magyar költ jelentősen nagyobb összeget mobiltelefonhasználatára a pandémia következményeként– derült ki a tarifacsomagok részrehajlásmentes összehasonlításával foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából.
Nem független forrásból tájékozódunk a mobilcsomagokról
A magyar mobiltelefon-előfizetők legnagyobb arányban nem független forrásból, hanem közvetlenül a szolgáltatók hirdetéseiből, értékesítőitől tájékozódnak a tarifacsomagokról – mutatott rá a BillKiller reprezentatív kutatása. Nem meglepő tehát, hogy amíg a magyarok kétharmada 2-3 évente cseréli le a telefonját, mobilcsomagot 10-ből 8-an öt évnél is ritkábban váltanak, holott folyamatosan újabb és újabb ajánlatok jelennek meg a piacon. A BillKiller applikációja több mint négyezer ügyfél számára eddig összesítve négy hónap alatt több mint 220 millió forint megtakarítást kalkulált ingyenesen.
Üzenetküldő applikációkkal spórolnak a telefonszámlán a magyarok
Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok: közel felük részesíti előnyben a csevegőapplikációkat a hagyományos mobilhívásokkal szemben, több mint harmaduk pedig inkább például e-mail-eket küld SMS-helyett – derül ki a transzparens mobilcsomag-összehasonlítással foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából.
Jelentős megtakarítást érhettek el a BillKiller ügyfelei
A magyarok kevesebb mint harmada ellenőrzi legalább havi rendszerességgel mobilhasználatát, minden ötödik megkérdezett pedig csak akkor foglalkozik vele, amikor túl magas a telefonszámla, illetve az egyenlege vagy az adatkerete kimerült – derült ki a mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából.
Sokat spórolhatunk egy mobilcsomag-váltással
Évente átlagosan közel 55 000 forintot is megspórolhatnak a magyar előfizetők, ha mobilcsomagot váltanak – derült ki a telekommunikációs ajánlatok átlátható összehasonlításával foglalkozó független magyar startup, a BillKiller első közel ezer felhasználójának összesített adataiból. Ráadásul minden tizedik ügyfél esetében az éves megtakarítás elérte a 100 ezer forintot, vagyis ők ennyivel fizetnek többet annál, mint amennyit a telefonhasználatuk alapján szükséges lenne. Nem meglepő, hogy a magyar mobilhasználók negyede elégedetlen a mobilcsomagjának árával a BillKiller reprezentatív kutatása szerint.
A mobilcsomagok átláthatatlansága tartja vissza az elégedetlen ügyfeleket a váltástól
Majdnem minden ötödik magyar elégedetlen a jelenlegi mobiltarifa-csomagjával, a váltás mégsem magától értetődő, derült ki egy friss reprezentatív kutatásból. A válaszadók szerint ennek elsősorban a díjcsomagok átláthatatlansága az oka (35 százalék), de az ügyintézés nehézkessége is a hátráltató tényezők között szerepel (22 százalék). Ennek eredményeként sok esetben az ügyfelek éves szinten akár több tízezer forinttal többet fizetnek, mint amennyit valójában fizetniük kéne. Egy új, BillKiller névre hallgató applikáció lehet a megoldás erre a problémára.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re
Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.