China Mobile kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: China Mobile
Az Ericsson és partnerei már a gyárakat is felokosítják
Az Ericsson, a China Mobile és az Intel a 2017-es Mobil Világkongresszuson mutatta be a Connected Factory (Okos Gyár) koncepcióját, mely az Ipar 4.0 és a dolgok internete (IoT) technológiájára épül. A koncepció egyik fő eleme egy hálózatba kapcsolt csavarhúzó. A próbaüzem az Ericsson Panda Communication Company-ben - az Ericsson független, rádiótermékeket gyártó leányvállalatában – zajlott Nanjingban.
Rontott a világ legnagyobb mobilszolgáltató cége
Az előfizetők számát tekintve a világ legnagyobb mobilszolgáltató cége, a China Mobile első félévi profitja némileg csökkent tavalyhoz képest a növekvő verseny és a magasabb adók miatt.
Megszorongatta a China Mobile-t a konkurencia
Csökkent a China Mobile profitja tavaly, amit a kínai cég a növekvő versenynek és az internetes üzenetküldő szolgáltatások térnyerésének tud be, ezért az új technológiák fejlesztésében látja az eredmény javításának lehetőségét.
A China Mobile is megkezdte az iPhone-ok eladását
Pénteken a világ legnagyobb - 760 millió előfizetővel rendelkező - mobilszolgáltatója, a kínai China Mobile is megkezdte az iPhone 5s és az iPhone 5c típusú készülékek értékesítését. Az alkalomra Tim Cook az Apple vezérigazgatója is Pekingbe utazott.
Kína megnyitja telekommunikációs szektorát a külföldi tőke előtt
Kína engedélyezi a külföldi cégek belépését hét telekommunikációs ágazatba, folytatva ezzel a mindeddig szigorúan állami monopóliumok uralta szektor tavaly kezdődött liberalizációját.
Megkezdődött a telekommunikációs szektor liberalizációja Kínában
Kínában megtörtént az első lépés a monopóliumok letörésére a telekommunikációs piacon, amely 1,2 milliárd mobilozójával messze a világ legnagyobbja.
Idén is a China Mobile a legértékesebb kínai márka
Idén is a China Mobile a legértékesebb márka Kínában - az első kétszáz kínai vállalat között most először több a magáncég, mint az állami tulajdonban lévő.
Megkezdte kísérleti 4G szolgáltatását a China Mobile
Két kelet-kínai városban negyedik generációs (4G) üzleti célú vezeték nélküli telekommunikációs szolgáltatást helyeztek üzembe, ez új korszakot nyit a nagy sebességű mobil internet világában Kínában.
Évi 10 százalékos fizetéscsökkentés Kína legnagyobb mobilszolgáltatójánál
Évi 10 százalékkal csökkenti a fizetéseket Kína legnagyobb mobilszolgáltatója, a China Mobile, amelynek csaknem 530 millió előfizetője van - jelentette a National Business Daily című kínai lap vállalati forrásokra hivatkozva.
Kína kiadta a 3G licenceket
A kínai Ipari és Információ-technológiai Minisztérium hosszas várakozás után végre kiadta a mobiltelefonos 3G hálózathasználati engedélyeket az ország három, állami tulajdonú mobilszolgáltatójának.
Elhárult az iPhone kínai bevezetésének legnagyobb akadálya
China Mobile távközlési vállalat szerint elhárult az iPhone Kínában való bevezetésének legnagyobb akadálya - jelentette be az ázsiai ország legnagyobb mobilszolgáltatója.
Innovációs laboratóriumot hozott létre a Vodafone, a China Mobile és a Softbank
A mobilinternet-szolgáltatások fejlesztése érdekében közös innovációs bázist hozott létre a Vodafone, a China Mobile és a Softbank.
Az Apple túl sokat kért az iPhone-ért a kínaiaktól
A China Mobile, a legnagyobb kínai mobilszolgáltató a sajtónak megerősítette, hogy az iPhone forgalmazásáról szóló tárgyalásai az Apple-el nem vezettek eredményre.
Eladás előtt a Millicom - A legnagyobb kínai befektetés külföldön?
A fejlődő piacokon működő telekommunikációs szolgáltató, a Millicom bejelentette, hogy előrehaladott tárgyalásokat folytat egy lehetséges vásárlóval; a tárgyalásokat közelről ismerő forrásra hivatkozva a Reuters vevőként a China Mobile (Hong Kong) Ltd-t nevezte meg.
Rekordnövekedés a kínai mobilpiacon
A 2006-os esztendő legelső hónapjában Kína vezető mobiltársasága, a China Mobile felhasználóinak száma 4,07millió felhasználóval gyarapodott, ami havi szinten az utóbbi három év legnagyobb növekedéseként értékelhető, és így a szolgáltató ügyfeleinek a száma meghaladta a 250 milliót.
Több mint harmadával nőtt a China Mobile nyeresége
Az állami kézben levő kínai China Mobile - előfizetői számát tekintve a világ legnagyobb mobilcége - a vártnál jobb, 35,5 százalékos emelkedést jelentett nyereségében a második negyedről: adózott eredménye 12,79 milliárd jüan (1,58 milliárd dollár) lett, az egy évvel korábbi 9,44 milliárd jüan után.
41 millió dolláros kínai mobilhálózat-bővítési megbízást kapott a Siemens
A német Siemens AG 41 millió dolláros szerződést kötött a China Mobile (Hong Kong) Ltd., a világ legnagyobb mobilszolgáltató vállalatának egyik részlegével GSM/GPRS hálózati berendezések szállításáról.
1 milliárd dollár értékű üzletet kötött a Motorola Kínában
A Motorola két mobilszolgáltató vásárlója a China Unicom és a vele versenyző China Mobile.
Mi jelenti a kínai internetes iparág húzóerejét?
A címbéli kérdésre röviden azt a választ adhatjuk, hogy az SMS és az online játékszektor nagyon gyors fellendülése. A kínai internetes ipar összességében 2002-ben fellendülést mutatott, köszönhetően annak, hogy a 2001-es 28,7 millió internetes közösség 2002-ben közel 58 millióra növekedett.
2004-ig stagnál a kínai mobilpiac
A kínai mobiltelefon-piacon tapasztalható megtorpanás jövőre sem változik, jelentette a Norson Telecom Consulting szakmai elemző és tanácsadó cég. A stagnálást legkorábban csak 2004-ben fogja felváltani némi fellendülés.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.