DisplayNOW kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: DisplayNOW
Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra
A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.
Kitörési pont lehet az ismertség- és márkaépítés azoknak, akik ezt felismerik
A GVH friss kutatása szerint a kiskereskedők online kampányaiban még mindig a közösségi média dominál. A banner hirdetések egyelőre a kis- és középvállalkozások körében kevésbé népszerűek, pedig a márkaismertség építése révén az értékesítésben is megmutatkozik a hatásuk. A DisplayNOW hirdetési webshop a fentiekből kiindulva a KKV-k marketingköltési szokásainak tudatosítását célozza meg.
Hogyan befolyásolnak az internetes reklámok?
Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők – derül ki a DisplayNOW hirdetési webshop reprezentatív online reklám kutatásából.
Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében
Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup.
Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop
Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását. A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.