KutatóCentrum kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: KutatóCentrum
A vizualitás egyre fontosabb a közösségi térben
Átrendeződni látszik a közösségi média világa, ugyan továbbra is a Facebook vezet, azonban a vizualitásra építő oldalak egyre nagyobb teret nyernek
Már nem olyan népszerűek a kuponoldalak
Az internetezők szállást egyre inkább online foglalnak: a netes ügyintézők számaránya nőtt, a hagyományos módon szállást foglalóké jócskán visszaesett az elmúlt egy évben – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb e-shopping riportjából.
Kozmetikumok uralják az online piacot
A napi fogyasztási cikkek online piacán továbbra is a piperék és kozmetikumok, valamint a gyógyszerek, vitaminok, étrend-kiegészítők a két húzókategória.
5-ből 4 netező vásárol online
A rendszeresen netezők vásárlásra is előszeretettel használják a világhálót: 81 százalékuk legalább egyszer vásárolt online az elmúlt évben. A KutatóCentrum aktuális E-Shopping Reportjából az is kiderült, hogy a netes vásárlók többsége már nem utasítja el a bankkártyás fizetést, és hogy a legtöbbször a magas szállítási díjak miatt állnak el vételi szándékuktól.
Minden tizedik ajándékozó okostelefont vesz karácsonyra
Slágertermékké válhat idén karácsonykor az okostelefon. A KutatóCentrum Smartphone Report 2015 nevű friss kutatásából kiderült, hogy az ajándékozók 12 százaléka tervezi okoskészülék vásárlását. A több mint 860 ezer ajánlatot listázó Depo.hu online piactér adatai szerint minden árkategóriában vannak favoritok.
Mobilizálódik a közösségi élet
Kik a legaktívabbak a közösségi térben? Melyik közösségi oldalak tudták a leginkább aktivizálni a közönségüket? Hányan facebookoznak az okostelefonjukról? Munkaidőben mennyien töltik az idejüket a közösségi oldalakon? - többek között az alábbi kérdésekre is választ kaphatunk a KutatóCentrum legfrissebb felméréséből.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.