Marketing Commando kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Marketing Commando

Nissan botrány: Amikor a reklám visszaüt

Az utóbbi napokban a marketing- és üzleti világ egyik legvitatottabb témájává vált a Nissan reklámkampánya, amely szexista tartalmaival komoly felháborodást váltott ki. Sokan azt mondják: „Még a negatív reklám is reklám.” De vajon tényleg igaz ez? A negatív hírek valóban előnyösek a cégeknek, vagy inkább károkat okoznak?

2025. február 21. 17:58

Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?

Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.

2025. január 29. 11:38

AI-láz a magyar kisvállalatoknál: marketing eszköz toplista

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.

2025. január 17. 14:55

Javuló kiskereskedelem, hulló kkv-k: mit tehetnek a cégek?

A KSH adatai szerint az év első öt hónapjában javult a fogyasztás. Bár még mindig nem éri el a 2021-es év átlagát, májusban már 3,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom* az előző év azonos időszakához képest. Az éves növekedés a fogyasztói bizalom erősödését vetíti előre, ugyanakkor a megváltozott fogyasztói magatartás miatt a vásárlók még mindig óvatosak, ami változást követel a cégektől is.

2024. július 10. 13:26

A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében

Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia ilyen gyorsan elterjed. Egy friss kutatás szerint mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra, ezzel az eszköz gyorsan bekerült a legnépszerűbb marketingeszközök közé.

2023. november 23. 11:25

A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

2023. június 2. 17:00

A kkv-k kétharmada képtelen megfizetni a marketingeszközök drágulását

Felemészti az infláció a magyar kkv-k marketingkiadásait, azok a kevesek nyerhetnek nagyot, akik most növelik üzletszerzési kiadásaikat. A Facebook népszerűségben és hatékonyságban is veretlen, de a TikTok hamarosan megkerülhetetlen lesz – derült ki a Marketing Commando friss kutatásából.

2023. január 19. 16:59

A vállalkozásban nincs helye a politikának?

A hazai fogyasztók 8 százaléka eláll a vásárlástól, amikor egy vállalkozás politizálni kezd. Ezzel szemben elenyésző, nem egész egy százalék azoknak a vevőknek az aránya, akik kifejezetten politika miatt döntenek a vásárlás mellett – állapítja meg egy friss országos közvélemény-kutatás.

2022. március 27. 16:02

Egy Facebook-letiltás átlagosan 1,2 millió forintos kárt okoz a kkv-knak

A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a közösségimédia-óriás. A letiltott vállalkozások 55%-a semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt.

2021. december 8. 14:58

A megváltozott fogyasztási szokások a kkv-kat sújtják

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.

2021. augusztus 26. 18:47

Az „általános Facebook adó”, a kkv-k új áfája

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől”, azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k – derül ki a Marketing Commando tíz éve folyó felmérésének idei eredményéből.

2020. december 15. 14:50

Az erős online lábakon álló cégek jobban ellenálltak a koronavírusnak

Az erős digitális lábbal rendelkező cégek lényegesen kevésbé sínylették meg a koronavírus-járvány okozta krízist – derül ki a Marketing Commando, 500 kis- és közepes vállalkozás körében végzett friss online felméréséből.

2020. május 26. 17:23

Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül - derül ki Marketing Commando 1700 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.

2016. október 1. 08:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Magyar mérnöki bravúr a világ színpadán

A bim.GROUP mérnökeinek tervezése rangos elismerést kapott: a kecskeméti Greentech Solar Parking megnyerte a TEKLA BIM Awards „Kis méretű projektek” kategóriájának regionális díját, így továbbjutottak a nemzetközi döntőbe. Ezzel a hazai mérnökök kimagasló digitális, BIM-alapú tervezési és modellezési munkáját ismerték el. A projekt ráadásul a fenntarthatóságot is szem előtt tartja: a filigrán, feszített kötélszerkezetű napelemes parkoló árnyékolja az autókat, miközben megújuló energiát termel – új irányt mutatva ezzel a fenntartható városi infrastruktúra fejlesztésében. A díjnyertes tervezést a KÉSZ Metaltech kivitelezésében valósították meg.

2025. július 18. 17:59

Megvan a válasz a digitalizáció nagy ellentmondására

A modern digitális technológiák használata rövidebb távon nem növeli a vállalatok nyereségességét, de hatékonyabbá teszi az eszközök felhasználását a világ autóiparában – állapítja meg egy friss nemzetközi kutatás, amely a Budapesti Corvinus Egyetem bevonásával készült. 

2025. július 13. 12:02