Medián kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Medián
Itthon is megtalálhatnák számításaikat a fiatalok
A következő tíz évben is rengeteg fiatal tervez külföldi munkavállalást – derül ki a BT (British Telecommunications) által ismertetett, a Medián által készített országos felmérésből. A kutatást a 14-25 éves korosztály, az úgynevezett „Z” generáció bevonásával végezték el, melyben a fiatalok válaszoltak azokra a kérdésekre is, milyennek látják saját jövőjüket és a hazai társadalmi, gazdasági folyamatok alakulását a következő tíz évre vetítve.
Tények és tévhitek az online vásárlással kapcsolatban
Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint még mindig számos tévhit él a felhasználókban az online vásárlással kapcsolatban. A szakértők szerint, ha tudatosan vásárolunk, a problémák elkerülhetők.
Új szolgáltatásokat kínál a Medián WebAudit
Belföldi látogatók demográfiai mutatók szerinti száma, megoszlása a heti/havi belföldi látogatószámok alapján, és a hazai látogatók internetezési szokásait teljeskörűen leíró részletes statisztikák - többek között e két új szolgáltatással bővül a nyár folyamán a Medián WebAudit rendszer, illetve a hozzá kapcsolódó WebProfile, valamint WebRating rendszer.
Rekordszámú oldalletöltést regisztrált a Medián
Az év első munkanapján rekordszámú, 110 millió oldalletöltést regisztrált a hazai website-ok látogatottságának hitelesített mérését végző Medián WebAudit.
Bővül a honlapokat auditáló cégek piaca
Információink szerint ősztől új piaci szereplő jelenik meg az internethonlapok látogatottságát auditáló cégek táborában, melyet jelenleg a Medián által működtetett, a legnagyobb hazai portálokat is mérő Webaudit ural.
Mail Hungary: új online reklámkiszolgáló szolgáltatás
A Mail Hungary BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.
Újabb mérőeszköz a látogatottsághoz
A TÁRKI Rt. és a Webinform Kft. közös vállalata, az Auditonline Kft. 2002. február 1-jétől elindítja a weboldalak látogatottságának hiteles mérését szolgáló AuditOnline rendszerét.
Szélesedik a webes auditálás piaca
A Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet, amely már korábban is foglalkozott a websiteok látogatottságának mérésével, szerdától nyilvánossá teszi WebAudit nevű szolgáltatását, vagyis az eredetileg az Index.hu Rt. által kifejlesztett, jelenleg az Euroweb által üzemeltetett szoftver mérési eredményei megtekinthetők a www.webaudit.hu oldalon.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.