mobiljáték kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: mobiljáték
Tovább bővül a mobiljáték-piac
A mobiljátékok piaca már most nagyobb, mint a konzol- és számítógépes játékoké együttvéve: 2022-ben a mobiljátékok 50 százalékkal járultak hozzá a globális videojáték-bevételekhez*. A mindig kéznél lévő okostelefonok nemcsak a mobiljátékok dominanciáját hozták el, hanem a gamerek szokásainak változását is. A felhasználók 80 százaléka más tevékenységeket is végez játék közben, és egyre népszerűbbek az úgynevezett alkalmi játékok. A világ harmadik legnagyobb alkalmazásáruháza, a Huawei AppGallery adatai szerint az egyszerűbb szabályokkal és rövidebb játékidővel rendelkező alkalmi játéktípusok már az összes játékletöltés 36 százalékát teszik ki.
Rangos nemzetközi dizájn díjat nyert a magyar pénzügyi edukációs mobiljáték
Az egyik legrangosabb nemzetközi dizájn díjat nyerte el a magyar fejlesztésű edutainment applikáció, a Platypus: a FinLit Story. A 67 éves történelemre visszatekintő díjra idén közel 10.000 nevezés érkezett 52 országból. A fiatalok pénzügyi tudatosságának, gazdasági ismereteinek fejlesztését célzó, szórakoztatva tanító mobilos játékot az OTP Fáy András Alapítvány álmodta meg, az applikáció megtervezését, a dizájn kivitelezését és részben a fejlesztést a magyar Supercharge innovációs ügynökség végezte az Alapítvány megbízásából. Az alkalmazást már közel 35.000 hazai felhasználó töltötte le.
Az őrült gyors Honor Play a győztesek készüléke
A Honor Play igazi “Game On” telefon, amit győzelemre hangoltak. A videojátékok világában ma a mobiljátékok dominálnak, és az elmúlt évtizedben nőtt az okostelefonok grafikai feldolgozó képességének igénye.
Két piacvezető játékfejlesztő céggel kötött stratégiai partnerséget a Honor Play
A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand stratégiai partnerséget kötött a PUBG Corp.-al és a GAMELOFT-tal, a két piacvezető játékfejlesztő céggel. A Honor, valamint a PUBG MOBILE és az Asphalt 9: Legends forradalmasítja a mobiltelefonos játékvilágot.
Játék, amely segíti a demenciakutatást
A Deutsche Telekom valamennyi európai vállalata, köztük a Magyar Telekom is bevezette a világ első olyan VR játékát, amely segíthet a kutatóknak felvenni a harcot a demencia ellen. A ‘Sea Hero Quest’ VR a virtuális valóságon alapuló játékokban rejlő lehetőségeket törekszik kiaknázni a demenciakutatás terén.
A Telekom mobiljátéka áttörést hozott a demenciakutatás területén!
A Deutsche Telekom által idén májusban indított ‘Sea Hero Quest’ mobiljáték új távlatokat nyit a demencia kutatásában. A játékot az Alzheimer’s Research intézmény, valamint kutatók és játékfejlesztők együttműködésével fejlesztették.
Amiért a magyar ember is felmegy a Twitterre
A rendszeres Pokémon Go játékosok háromszor annyian mentek már neki valaminek telefonozás közben, mint azok, akik még sosem próbálták. Ismerkedni nem nagyon lehet vele, de legalább fogyaszt, a magyarok pedig a Facebook után a Twitteren említették a legtöbbet a játékot, szokatlanul magas aránnyal. Infografika a hazai és globális Pokémon Go őrületről az MEC kommunikációs ügynökségtől.
Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka
Az idén a Cannes-i Nemzetközi Kreativitási Fesztiválon (Cannes Lions International Festival of Creativity), amely a legrangosabb eseménynek számít a hirdetési iparban, a Deutsche Telekom és a Saatchi & Saatchi kilenc díjnak örülhetett - egy arany, öt ezüst és három bronz Oroszlán - amelyeket a ’Sea Hero Quest’ nyert el.
30 új pályával bővült a milliós letöltésű Sea Hero Quest mobiljáték!
Másfél hónapja jelentette be új mobiljátékát a Telekom, amellyel a demenciakutatást kívánja szolgálni, és mára több mint egymillióan játszanak nap mint nap a Sea Hero Quest nevű mobiljátékkal.
Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
Alapjaiban változtatják meg a tudományos kutatást a digitális forradalom és a mobiltechnológia. A nagy sebességű mobilinternetnek és a tenyerünkben elférő, de komoly számítógépet rejtő mobilkészüléknek köszönhetően ugyanis óriási hálózatokra tudunk rácsatlakozni, néhány perc alatt pedig elképzelhetetlen mennyiségű adatot tudunk megosztani magunkról.
Good Game - Több száz évnyi laboratóriumi kutatást válthat ki egy kétperces játék
A Deutsche Telekom valamennyi európai vállalata, így a mai napon a Magyar Telekom is bemutatta a „Sea Hero Quest” (A tenger hőse) elnevezésű új mobiljátékot, amely a szórakoztatás mellett nemes célt is szolgál. A több platformon játszható mobiljátékot abból a célból fejlesztették, hogy elmélyítse a térbeli tájékozódásról meglévő tudományos ismereteket, illetve információval szolgáljon arról, hogyan működik agyunknak ez a területe.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.