A webáruház új trendjei
Értékesítés a weben
A Piac és Profit újabb rendezvénye a weben való értékesítésre fókuszál. A résztvevők a webkereskedelemmel, a webáruházak új trendjeivel ismerkedhetnek meg április 17-én.
Rohamos mértékben térnek át a hazai cégek, kereskedők a webes felületen való értékesítésre. A vásárlóközönség folyamatosan növekvő része már szívesebben „tér be” a virtuális boltokba, mint az igaziba. Ma már nem lehet piaci versenyben maradni saját webáruház nélkül.
A leggyorsabban fejlődő webáruházak egyre gyorsabb, hatékonyabb, bravúrosabb webértékesítési technikákkal, felületekkel, értékesítési trükkökkel, vevőcsalogató és megtartó technikákkal rukkolnak elő. A Facebookon való jelenlét is új távlatokat kapott.
Erre a területre fókuszál a Piac és Profit KKV Akadeémiájának április 17-ei rendezvénye.
A rendezvény részletes programja letölthető PDF formátumban: Értékesítés a weben.pdf, regisztrálni pedig a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Összefogott GE, az AT&T, a CISCO és az Intel a gépek és emberek együttműködéséért
- BYOD: A mobilbiztonság aktuális trendjei
- A vállalatok jobban tartanak saját alkalmazottaiktól, mint a hackerektől
- IDC: az új technológiák teljesen átalakítják a vállalati informatikát
- Nagyot erősödött a hazai it-piac
- Üzletelne Magyarországgal az Egyesült Királyság
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.