Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését

forrás: Prím Online, 2014. július 12. 18:15

Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését. A ReachMedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.

A ReachMedia új vezetői riport modult fejlesztett Maxima e-mail marketing szolgáltatásához. Az egyedi megoldásnak köszönhetően a megrendelők a jövőben már nem csak számokban, de grafikusan, egy áttekinthető infografikán is azonnal, valós időben ellenőrizhetik e-mail kampányaik eredményeit.

Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány stb. – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak. „Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – emelte ki a fejlesztés legfontosabb előnyét Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. A grafikus funkció 2014 júniusától a Maxima e-mail marketing szolgáltatás minden felhasználója számára díjmentesen elérhető.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14