Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését. A ReachMedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.
Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány stb. – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak. „Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – emelte ki a fejlesztés legfontosabb előnyét Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. A grafikus funkció 2014 júniusától a Maxima e-mail marketing szolgáltatás minden felhasználója számára díjmentesen elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Van élet a mobilon túl?
- Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
- A big data valamint a technológia hatása az üzletfejlesztésre és a fogyasztói marketingre
- Gyökeresen átalakul a televíziós médiapiac az Ericsson szerint
- Vállalati sörrel kampányol a Misys
- Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr
- Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
- Nyomtatott könyvsorozat készülne a Wikipédiából
- Marketing eszközök arzenálja
- A GE egy gyermek szemével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.