Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n

MTI Sajtóadatbank, 2003. április 18. 07:09
A hagyományos kereskedelemben ismert minta alapján online bevásárlóközpontot nyitott az Axelero Internet az [origo]-n.
A társaság közleménye szerint az Axelero, valamint az elektronikus kereskedelemre és aukcióra szakosodott Axio Kft. bevásárlóközpontjának működése megfelel a betonból és üvegből készült társaiénak: a kereskedők saját üzletet bérelhetnek, a látogatók pedig az interneten keresztül vásárolhatnak.

Az Axelero azért is döntött az online bevásárlóközpont megnyitása mellett, mivel a 2002-ben az online kiskereskedelmi forgalom elérte a 3,5 milliárd forintot, ami 75 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. A társaság várakozásai szerint a forgalom az idén tovább nő.

Az új bevásárlóközpont az [origo] oldalain eddig működő Vásárteret váltja fel. A vásárlók a fix áras és aukciós árucikkeket 21 termékkategóriából választhatják ki, a napi szükségletet kielégítő termékektől kezdve a tartós fogyasztási cikkekig. A bevásárlóközpontban a kereskedők által felkínált fizetési és szállítási megoldások közül a vásárló választhatja ki a neki legmegfelelőbbet.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50