Novell-megoldások segítik a TransUnion B2B tevékenységének kiterjesztését
A több mint 3000 alkalmazottat foglalkoztató, 24 ország ügyfeleit kiszolgáló TransUnion olyan biztonságos internetmegoldást igényelt, amely az ügyfelek számára gyorsabb és hatékonyabb hozzáférést biztosít a pénzügyi és hitelképességi információkhoz. Emellett az alkalmazottak számára is könnyebb hozzáférést kellett biztosítani a kulcsfontosságú alkalmazásokhoz, függetlenül attól, hogy a központban, a 60 kihelyezett iroda egyikében vagy otthonukban tartózkodnak. A Novell-megoldás lehetővé tette a TransUnion számára, hogy egy éven belül megnégyszerezze on-line B2B ügyfélbázisát (38 000-ről 150 000-re) anélkül, hogy új hardvert vagy informatikai csoportot kellett volna biztosítania, miközben egységesítette minden egyes alkalmazott személyazonossági információit a különböző rendszerek között, így növelte a termelékenységet és a biztonságot.
A cég most több mint 200 000 tranzakciót dolgoz fel hetente, az ügyfelek pedig egyetlen azonosítóval és jelszóval férnek hozzá a személyre szabott információkhoz a weben keresztül. Emellett a Novell iChain bevezetésével a TransUnion meglévő webszervereinek leterheltségét mintegy 10-15 százalékkal csökkentette, így azok több felhasználó kiszolgálását képesek ellátni.
Kapcsolódó cikkek
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
- Microsoft-Novell: újabb részletek a műszaki megállapodásról
- Magyarországon is bemutatkozik a Novell új munkacsoport-megoldása
- 8 millió Open Enterprise Server licencet szállított eddig a Novell
- Novell: költségmegtakarítás ZENworks 7-tel
- Elérhető a Novell SUSE Linux Enterprise Server 9
- Novell: Evolution 2.0 és Connector for Microsoft Exchange Server
- A személyazonosság alapú tárolás és a házirend alapú kiszolgálás automatizálása
- Novell Nterprise Linux Services mai üzleti igényekhez
- A Novell egyesíti a NetWare és SUSE Linux alkalmazásokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.