Hogyan készítsünk sikeres hírlevelet?

Szalay Dániel, 2003. május 19. 12:42
[smallimage 1 left] Az e-mail hírlevelek sikeréhez szükséges legfontosabb kívánalmakat jelölte meg a szoftverkészítő és szolgáltató eCircle egyik legutóbbi tanulmányában. Ha helyesen alkalmazzák, az e-mail marketing komoly üzletet jelent a vállalatoknak - állítja az eCircle.
68, főként német vállalat hírlevelét elemezték. A cégek a 100 pontos skálán átlagosan 57,3 pontos eredményt kaptak elektronikus terjesztésű hírleveleik értékelésekor. Az eCircle véleménye szerint rengeteg vállalat nincs tisztában azzal, hogy milyen a jó hírlevél.

A legfontosabb szempontok, amelyeket ha betartunk, az e-mail alapú hírlevelünk is sikeres lesz: egyszerű regisztrációs folyamat, korrekt adatvédelem, hozzájárulás a küldéshez (a tanulmány itt nyilván arra utal, hogy ne kéretlenül küldjük a hírlevelet, azaz ne spammeljünk, hanem tegyük vonzóvá a feliratkozást a hírlevélre!), időszakosság és megszemélyesítés, valamint a jó "tálalás" - ezek mind nagyon fontosak. Ne feledjük, hogy a marketingstratégiánk eredményessége nagyban függ a hírlevelek változatosságától!

Az eCircle tanulmányának egyik érdekessége, hogy az egyéni vállalkozások gyakran kaptak kiváló osztályzatot hírlevelekre: ezt egységes koncepciójuknak és homogén hírlevél-stratégiájuknak köszönhetik.

Magát a hírlevelet célszerű úgy tekinteni, hogy az egy online fogyasztói újság. Ez a fajta felfogás a hírlevél minőségét és marketingjét is növeli - következtetett a tanulmány, mely 149 euróért olvasható el az említett cég weboldalán teljes részletességében.

Sigmond Árpád, Szalay Dániel
Kulcsszavak: tanulmány

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy új tévé színt visz a mindennapokba

Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.

2024. április 28. 22:16

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55