A Xerox és a Documentum megoldása már elérhető Magyarországon is
forrás Prim Online, 2003. június 26. 17:24
[smallimage 1 left] A Xerox bejelentette, hogy június elejétől a Documentum termékskálájára épülő, teljes körűen kezelt tartalomkezelési szolgáltatások teljes választékát biztosítja Európában, így Magyarországon is.
A Documentum a világ vezető vállalati tartalomkezelési megoldásokat (ECM) szállító cége, amelynek a Xerox világviszonylatban az egyik legnagyobb partnere. A két társaság a Documentum 1990-es indulásától kezdve működik együtt. A Xerox új szolgáltatásai egységes platformot és környezetet biztosítanak a felhasználó munkatársai számára az üzlet fejlesztését szolgáló tartalmak létrehozása, kezelése, eljuttatása és archiválása során történő együttműködéshez.
Egyedül Európában a Xerox több mint 450 sikeres Documentum projekhez szállított tartalomkezelési programokat és megoldásokat. Új, kihelyezett európai szolgáltatásain kívül a Xerox számos kiegészítő dokumentum- és tartalomkezelési szolgáltatást kíván biztosítani a jövőben, többek között szerzői, fordítói és többcsatornás kiadói, szkennelési, valamint képalkotási megoldásokat.
Az ügyfél üzleti folyamatainak meghatározása és felmérése alapján a Xerox a legmegfelelőbb megoldásokat ajánlja a költségek csökkentése, a termelékenység növelése, a folyamatok karcsúsítása és a kockázatok csökkentése érdekében.
„Napjaink kihívásokkal teli gazdasági környezetében alapvető fontosságú a vállalatok részére, hogy költségeiket leszorítsák és erőforrásaikat maximálisan hasznosítsák" - mondta Bujdosó Andrea, a Xerox Magyarország Kft. direkt értékesítési vezetője. „Új kihelyezett tevékenységeinkkel ötvözött dokumentum- és tartalomkezelési tapasztalataink révén támogatjuk ügyfeleinket fő üzleti tevékenységeik működtetésében és azok fejlesztésében."
Egyedül Európában a Xerox több mint 450 sikeres Documentum projekhez szállított tartalomkezelési programokat és megoldásokat. Új, kihelyezett európai szolgáltatásain kívül a Xerox számos kiegészítő dokumentum- és tartalomkezelési szolgáltatást kíván biztosítani a jövőben, többek között szerzői, fordítói és többcsatornás kiadói, szkennelési, valamint képalkotási megoldásokat.
Az ügyfél üzleti folyamatainak meghatározása és felmérése alapján a Xerox a legmegfelelőbb megoldásokat ajánlja a költségek csökkentése, a termelékenység növelése, a folyamatok karcsúsítása és a kockázatok csökkentése érdekében.
„Napjaink kihívásokkal teli gazdasági környezetében alapvető fontosságú a vállalatok részére, hogy költségeiket leszorítsák és erőforrásaikat maximálisan hasznosítsák" - mondta Bujdosó Andrea, a Xerox Magyarország Kft. direkt értékesítési vezetője. „Új kihelyezett tevékenységeinkkel ötvözött dokumentum- és tartalomkezelési tapasztalataink révén támogatjuk ügyfeleinket fő üzleti tevékenységeik működtetésében és azok fejlesztésében."
- A Documentum vállalati tartalomkezelési (ECM) megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára a munkacsoportok, tartalmak és a hozzájuk kapcsolódó üzleti folyamatok egyesítését. A Documentum integrált tartalmi, megfelelési és együttműködési megoldásai támogatják az alkalmazottak munkáját az első megbeszéléstől és tervektől a megtervezésen, előállításon, marketingen, értékesítésen és szolgáltatásokon át a vállalati adminisztrációig. A Documentum egyetlen platform segítségével teszi képessé az embereket arra, hogy az üzleti folyamatokat előrevivő tartalmakat egymással együttműködve hozzák létre, kezeljék, szállítsák és archiválják a dokumentációktól és megbeszélésektől az e-mailig, weboldalakig, nyilvántartásokig és komplex adathordozókig. A Documentum platformja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy ezeket a tartalmakat számos nyelven terjesszék belső és külső rendszereiken, alkalmazásaikon és felhasználói közösségeiken keresztül. Ennek eredményeképpen a Documentum ügyfelei - amelyek között megtalálhatók a világ legsikeresebb szervezeteinek ezrei - kihasználják a vállalati ismereteket, lerövidítik a piacképességig szükséges időt, fokozzák a vevő elégedettségét, növelik az ellátási lánc hatékonyságát és csökkentik a működési költségeket, miközben javítják általános versenyelőnyüket.
Kapcsolódó cikkek
- Xerox multifunkciós készülék egy nyomtató áráért
- Xerox: új szoftverek irodai multifunkciós rendszerekhez
- Xerox DocuColor 260: 32 lézernyalábbal
- Kilenc új dokumentum-szkenner a Xerox-tól
- Xerox Phaser 8560: szebb és tisztább színes nyomtatás
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- Xerox technológia számítógépes tartalmak egyszerűbb színkezeléséhez
- Xerox Phaser 4510: Egyedülálló intelligencia és terhelhetőség
- Környezettudatos Xerox
- Újabb női felsővezető a Xeroxnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
2024. május 5. 14:17
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
2024. május 5. 11:59
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36