Piacon a Pivotal legújabb verziója
A Pivotal CRM megoldásait Magyarországon képviselő LLP Budapest szerint a változtatások eredményeként bővült az üzleti felhasználási területek köre és az új verzió a felhasználó cégek termelékenységét is pozitívan befolyásolhatja.
A Pivotal CRM 5-ös verziója a korábbi verziókhoz képest kiegészült egy új termékkel, amely a megoldások értékesítésének teljes körű támogatását nyújtja (Assisted Selling), részét képezi egy világszínvonalú marketing-automatizációs eszköz (MarketFirst), új felhasználói felületet biztosít, valamint jelentős belső, műszaki fejlesztéseket tartalmaz. A CRM 5-ös ugyanakkor - a korábbi verziókhoz hasonlóan - rendkívül rugalmas architektúrára épült és a beállítási lehetőségek széles tárházával rendelkezik.
A Pivotal 5 a rendszerhez való hozzáférési módszerek számtalan variációját kínálja, beleértve a gazdag funkcionalitású, ill. "vékony" böngészőalapú és vezeték nélküli eszközöket, melyeket akár önállóan, akár kombinálva is lehet alkalmazni. A Pivotal már bejáratott mobillehetőségeket kínál annak érdekében, hogy a felhasználók maximális hatékonyságát biztosítsa élő adatkapcsolat nélküli környezetben is. A Pivotal az egyetlen olyan CRM-szállító, mely a hozzáférési lehetőségek ilyen széles tárházát biztosítja a közepes- és nagyvállalatok számára. Hasonlóképpen egyedi a Pivotal megoldása a közepes- és nagyvállalati szegmensben a támogatott üzleti területek palettáját tekintve is.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az LLP az Infor család tagja lett
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.
Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en
A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R* területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.