A Scala három új iScala CRM-rendszert értékesített

forrás Prim Online, 2003. november 26. 11:07
A Scala Business Solutions bejelentette, hogy három, az új iScala CRM termékre vonatkozó licencmegállapodást írt alá.

Magyarországon két régebbi vásárló - a fémalapanyagú építőipari termékek előállításában vezető Umicore és az NJF Kft., egy (az Umicore-nak dolgozó) magántulajdonú telemarketing-vállalkozás - egészítette ki iScala CRM-mel a meglévő iScala alkalmazását. A harmadik licencszerződés aláírója egy vadonatúj Scala-vásárló, a Retecma, egy mexikói központú, aktív gyógyszerészeti alapanyagokkal (API) foglalkozó disztribútor, amely az iScala CRM-et a legfrissebb, szeptember 30-án kibocsátott iScala-rendszerrel együtt fogja implementálni. Az implementációt a Scala helyi partnere, a Galver Asociados végzi.

A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM egy kényelmesen használható, rugalmas és integrált ügyfélkapcsolat-felügyeleti megoldás, amely biztosítja a vezetők, kereskedelmi és ügyfélszolgálati munkatársak számára azokat az információkat, amelyekre a hatékony értékesítéshez és a minőségi szolgáltatások biztosításához - vagyis a jövedelmező ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez - szükségük van.

Kulcsszavak: CRM Scala ügyvitel

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 13:29

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14