A Scala három új iScala CRM-rendszert értékesített
Magyarországon két régebbi vásárló - a fémalapanyagú építőipari termékek előállításában vezető Umicore és az NJF Kft., egy (az Umicore-nak dolgozó) magántulajdonú telemarketing-vállalkozás - egészítette ki iScala CRM-mel a meglévő iScala alkalmazását. A harmadik licencszerződés aláírója egy vadonatúj Scala-vásárló, a Retecma, egy mexikói központú, aktív gyógyszerészeti alapanyagokkal (API) foglalkozó disztribútor, amely az iScala CRM-et a legfrissebb, szeptember 30-án kibocsátott iScala-rendszerrel együtt fogja implementálni. Az implementációt a Scala helyi partnere, a Galver Asociados végzi.
A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM egy kényelmesen használható, rugalmas és integrált ügyfélkapcsolat-felügyeleti megoldás, amely biztosítja a vezetők, kereskedelmi és ügyfélszolgálati munkatársak számára azokat az információkat, amelyekre a hatékony értékesítéshez és a minőségi szolgáltatások biztosításához - vagyis a jövedelmező ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez - szükségük van.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer a Synergon csoportnál
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.