Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől

Kovács Attila, 2005. október 7. 14:09
Magyarországon is elérhető már a Genesys cég új, IPMX (IP Media eXchange) softswitch megoldása, amely tisztán szoftver alapon VoIP alapú alközpontot biztosít a Genesys Express kontakt centerekhez.
A hírt az Euronet Rt. által szervezett mai budapesti Genesys-Microsoft kontakt center/CRM szakmai napon jelentette be Peter Martis, a Genesys Magyarországért felelős kereskedelmi vezetője. Az IPMX főbb jellemzőit Vámos Csaba (Euronet) körvonalazta: nem alközpont függő; skálázható; IP alapú; egyszerűbben telepíthető; egy szerverrel 50 ügyintézői munkahely szolgálható ki; megfelel a H.323 és SIP IP szabványoknak; nem csak hangot, hanem videót is képes az ügyintézőhöz irányítani (megfelelő webkamerákkal az ügyintéző és az ügyfél láthatják is egymást).

A rendezvényen az is bejelentésre került, hogy 2005. év végéig a Genesys Express kontakt center megoldás mellett döntő ügyfelek részére, akik egyúttal az IPMX megoldást is választják, az Euronet 2005. december 31-ig az IPMX-et ingyenesen biztosítja.
Kulcsszavak: Euronet

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55