Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
„A vállalkozások olyan CRM megoldásokat igényelnek, amelyek könnyű használhatóságot és adaptálhatóságot biztosítanak, és amelyekhez elfogadható áron juthatnak hozzá" – mondta Jeff Raikes, a Microsoft üzleti divíziójának elnöke. „A Microsoft Dynamics CRM 3.0 jelentős áttörést jelent az ügyfélkapcsolat-kezelési megoldások piacán. Az új, rugalmas platformmal a Microsoft megismerteti a CRM előnyeit az infómunkásokkal, lehetőséget biztosítva számukra, hogy jobban megértsék az ügyfelek igényeit, hatékonyabban végezzék munkájukat, pozitívan befolyásolva ezzel a vállalatok alapvető működési mechanizmusait.”
Az ügyfélkapcsolat-kezelési piac igényeinek kielégítése
A Microsoft CRM 3.0 kialakításánál szem előtt tartották a legtöbb CRM kezdeményezés sikerét vagy bukását meghatározó három kulcsfontosságú kihívást: a felhasználók által történő elfogadást, az üzletmenethez való illeszkedést, és a teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget.
Úgy működik, ahogyan a felhasználók elvárják. Felhasználói felülete a Microsoft Office Outlook természetes kiterjesztése. A felhasználók hamar megbarátkoznak az ismerős és magától értetődően kezelhető munkakörnyezettel, így munkájukat hatékonyabban végezhetik. A Microsoft CRM 3.0 szorosan együttműködik a Microsoft Office részét képező Word, Excel, PowerPoint és más alkalmazásokkal is.
Úgy működik, ahogyan a vállalat. A Microsoft CRM 3.0 könnyen alkalmazkodik bármely cég egyedi igényeihez. A nagy teljesítményű, eseményorientált munkafolyamati funkciók segítik elő a feladatok egységes végrehajtását az egész szervezetben, a Microsoft Excel programon és az SQL Server jelentéskészítő szolgáltatásain alapuló jelentéskészítési és elemzési szolgáltatások pedig minden üzleti folyamathoz és ügyfél-kommunikációhoz biztosítják az azonnali átláthatóságot.
Kedvező bekerülési és üzemeltetési költségek. A Microsoft CRM 3.0 használatával a rendkívül rugalmas és jól konfigurálható, webes szolgáltatásokra, illetve más szabványos eszközökre és technológiákra épülő platformból adódóan csökken a teljes bekerülési és üzemeltetési összköltség.
„Hányszor fordult már elő, hogy amikor a felhasználónak új szoftvert mutatott be, csak azt mondták rá: Miért nem olyan szoftvert kapok, amelyik úgy működik, ahogyan én dolgozom?” – mondta Bruce Richardson (AMR Research). „A Microsoft Dynamics CRM 3.0 verziója olyan szoros kapcsolatot teremt az Office és az ügyfélkapcsolat-kezelő funkciók között, hogy a kettőt szinte lehetetlen egymástól különválasztani.”
Nagy teljesítmény és egyszerű használat: az új Small Business Edition változat
A Microsoft CRM most megjelent verziója új, kifejezetten a kisvállalkozásokra szabott változatban is megjelenik. Az új Small Business Edition (SBE) változat a Microsoft Windows Small Business Server (SBS) rendszerre szabott, teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert biztosít. Nagyfokú integrációt valósít meg az SBS rendszer olyan funkcióival, mint például a faxok kezelése és az integrált kiszolgálófelügyelet, a Microsoft Office Business Contact Manager programról pedig könnyen megvalósítható az áttérés.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.