Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás

forrás Prim Online, 2005. december 6. 11:20
A Microsoft bejelentette, hogy mai naptól elérhető a Microsoft Dynamics CRM 3.0, a kis-, közép-, valamint nagyvállalatok számára készített ügyfélkapcsolat-kezelési megoldásának új verziója. A Microsoft CRM 3.0 a marketing, értékesítési és szolgáltatási lehetőségek teljes tárházát biztosítja, amelyhez a Microsoft Office és Microsoft Outlook programoknál már megszokott felhasználói élmény kapcsolódik.
Segítségével a felhasználó világos képet alkothat ügyfeleiről a legelső kapcsolatfelvételtől egészen az értékesítést követő támogatásig. A kibővített beállítási, testreszabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára az egyénre szabott megoldások bevezetését, amelyek könnyen mérhető üzleti eredményeket, és alacsony teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget (TCO) biztosítanak. A termék Professional Edition és Small Business Edition változatokban kapható, angol nyelvű verziója már világszerte elérhető. A magyar verzió megjelenése 2006 márciusában várható.

„A vállalkozások olyan CRM megoldásokat igényelnek, amelyek könnyű használhatóságot és adaptálhatóságot biztosítanak, és amelyekhez elfogadható áron juthatnak hozzá" – mondta Jeff Raikes, a Microsoft üzleti divíziójának elnöke. „A Microsoft Dynamics CRM 3.0 jelentős áttörést jelent az ügyfélkapcsolat-kezelési megoldások piacán. Az új, rugalmas platformmal a Microsoft megismerteti a CRM előnyeit az infómunkásokkal, lehetőséget biztosítva számukra, hogy jobban megértsék az ügyfelek igényeit, hatékonyabban végezzék munkájukat, pozitívan befolyásolva ezzel a vállalatok alapvető működési mechanizmusait.”

Az ügyfélkapcsolat-kezelési piac igényeinek kielégítése

A Microsoft CRM 3.0 kialakításánál szem előtt tartották a legtöbb CRM kezdeményezés sikerét vagy bukását meghatározó három kulcsfontosságú kihívást: a felhasználók által történő elfogadást, az üzletmenethez való illeszkedést, és a teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget.

Úgy működik, ahogyan a felhasználók elvárják. Felhasználói felülete a Microsoft Office Outlook természetes kiterjesztése. A felhasználók hamar megbarátkoznak az ismerős és magától értetődően kezelhető munkakörnyezettel, így munkájukat hatékonyabban végezhetik. A Microsoft CRM 3.0 szorosan együttműködik a Microsoft Office részét képező Word, Excel, PowerPoint és más alkalmazásokkal is.

Úgy működik, ahogyan a vállalat. A Microsoft CRM 3.0 könnyen alkalmazkodik bármely cég egyedi igényeihez. A nagy teljesítményű, eseményorientált munkafolyamati funkciók segítik elő a feladatok egységes végrehajtását az egész szervezetben, a Microsoft Excel programon és az SQL Server jelentéskészítő szolgáltatásain alapuló jelentéskészítési és elemzési szolgáltatások pedig minden üzleti folyamathoz és ügyfél-kommunikációhoz biztosítják az azonnali átláthatóságot.

Kedvező bekerülési és üzemeltetési költségek. A Microsoft CRM 3.0 használatával a rendkívül rugalmas és jól konfigurálható, webes szolgáltatásokra, illetve más szabványos eszközökre és technológiákra épülő platformból adódóan csökken a teljes bekerülési és üzemeltetési összköltség.

„Hányszor fordult már elő, hogy amikor a felhasználónak új szoftvert mutatott be, csak azt mondták rá: Miért nem olyan szoftvert kapok, amelyik úgy működik, ahogyan én dolgozom?” – mondta Bruce Richardson (AMR Research). „A Microsoft Dynamics CRM 3.0 verziója olyan szoros kapcsolatot teremt az Office és az ügyfélkapcsolat-kezelő funkciók között, hogy a kettőt szinte lehetetlen egymástól különválasztani.”

Nagy teljesítmény és egyszerű használat: az új Small Business Edition változat

A Microsoft CRM most megjelent verziója új, kifejezetten a kisvállalkozásokra szabott változatban is megjelenik. Az új Small Business Edition (SBE) változat a Microsoft Windows Small Business Server (SBS) rendszerre szabott, teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert biztosít. Nagyfokú integrációt valósít meg az SBS rendszer olyan funkcióival, mint például a faxok kezelése és az integrált kiszolgálófelügyelet, a Microsoft Office Business Contact Manager programról pedig könnyen megvalósítható az áttérés.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig

Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.

2024. április 28. 13:55

Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!

Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták. 

2024. április 28. 12:04

Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől

Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.

A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.

2024. április 28. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50