2005 után újra duplázni készül az Allied Telesyn Magyarországon

Kovács Attila, 2006. január 24. 13:23
Évértékelő sajtótájékoztatót tartott ma Budapesten az Allied Telesyn (AT) Magyarország. A hazai eredményeket Szuszkó László, a cég vezetője ismertette, a cégcsoport régiós és hazai terveiről pedig Miodrag Szundics, az AT közép-európai alelnöke és ausztriai vezérigazgatója beszélt.
Magyarországi eredmények (2005): megduplázódott a forgalom, új (második) disztribútor (Young BTS Kft.) lépett a színre; 40 új viszonteladóval bővült a partneri kör; átalakult értékesítés: a forgalom 70%-át a "vállalati kategória", 30%-át az egyszerűbb, úgynevezett "connectivity" termékek értékesítése adta; a legnagyobb forgalomnövekedést az internetszolgáltatói termékek eladásában érte el az AT (iMAP - integrated multiservice access platform -, PanTel, TVnet referenciák); bevezetésre kerültek a NetPower szolgáltatások; biztató kormányzati szektorbeli szereplés: öt AT-viszonteladó kvalifikálta magát a közbeszerzési eljárásokban; a Polygon rendszerinterátori támogatásával az AT szervizszolgáltatásokat kínál végfelhasználók és viszonteladók számára.

Hazai tervek (2006): a múlt évi eredmény megduplázása; a vállalati piac és a szolgáltatások további erősítése; konferenciák rendezése kormányzati szervezetek számára; az összesen mintegy 80 viszonteladó összetettebb projektek levezénylése szempontjából való mélyebb technikai képzése; eladásösztönző program bevezetése; a technikai tanácsadói szolgáltatás további erősítése, finomítása; a vállalati adathálózati megoldások közül a középkategória további erősítése.

Az AT régiós eredményeiről/terveirő: 2005-ben nagyon jó évet zárt az AT Közép-Európában, köszönhetően nem kis mértékben a Triple Play technológia alkalmazási sikerének; idén a hálózati eszköz- és megoldásforgalmazó cég 40%-os növekedést tervez a régióban; rövidesen egy új szoftverrendszerrel és végponttól-végpontig terjedő nagyvállalati hálózati megoldással jelentkezik a cég; a vezeték nélküli hálózatok terén is megjelenik komplex megoldásokkal az AT, miután a wireless technológia terén professzionális japán Root céget megvásárolta.

Miodrag Szundics szerint a magyar piacon az AT a legszebb növekedést hozta a régió szereplői közül. Így reális várakozás 2006-ra az itteni árbevétel megduplázása.
Kulcsszavak: Allied Telesyn-hu

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38