IP alapú ügyfélszolgálat a BTI-nál
Az IP kommunikáció alapját a Nortel Communication Server 1000S IP call szerver képezi. Az ügyfélszolgálat által használt contact center a Nortel Symposium Express Call Center alkalmazására épül, amit a DSR hangrögzítő rendszere és a Nortel CallPilot egységes üzenetkezelő megoldása tesz teljes körűvé.
A jelenleg 30 munkahelyes ügyfélszolgálat szerves részét képezi a cégcsoport –szintén Nortel-megoldásokat használó – nemzetközi call centerének.
Az egységes IP alapú kommunikációs rendszer kiépítése költséghatékony, üzemeltetése és karbantartása pedig jóval egyszerűbb és könnyebb a hagyományos rendszerekhez képest.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Phion IT-biztonsági megoldások a Kapsch-tól
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Új ügyvezető a Kapsch élén
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
- A VoIP-szolgáltatások jelentik a legfőbb veszélyt
- T-Systems videokonferencia rendszer a CeBIT-en
- 4 biztosan várható VOIP-os trend 2007-ben
- Több mint telefon: iPhone
- VOIP migráció - a meglévő ISDN alközpont VOIP-osítása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.