A GfK Hungáriáé a "Családbarát munkahely 2006" cím
A 63 országban több mint 130 leányvállalattal és társult vállalattal jelen lévő cég magyarországi vállalata, a GfK Hungária a címet a családi kötelezettségeket tiszteletben tartó és rendezett munkaügyi kapcsolatokat megteremtő humánerőforrás menedzsment intézkedéseivel érdemelte ki. A vállalat megteremtette a nemek létszámbeli egyensúlyát és a napi munkaidő megszervezésére – 4 és 6 órás részmunkaidő, távmunka-állomások kialakítása –, illetve a munkavállalók családalapítási szándékainak elősegítésére irányuló intézkedéseivel – például gyermek születése esetén egyszeri, rugalmas formában felhasználható juttatás – sikerült olyan munkakörnyezetet kialakítani, ahol a munkahelyi kötelezettségek könnyen összeegyeztethetők a modern társadalom sarokkövét képező család által támasztott feladatokkal. A tízféle béren kívüli, ún. „Cafeteria” juttatási formák közül a munkavállalók szabadon válogathatják össze a számukra legkedvezőbb csomagot, egyes juttatási típusok akár hozzátartozók számára is igényelhetők. A vállalatnál széleskörű hazai és nemzetközi képzési és fejlesztési programokon vehetnek részt; egészségmegőrző dolgozói és családi napokon, különböző sport- és csapatépítő rendezvényeken lazíthatnak a munkatársak és a hozzátartozóik is. A GfK a pályakezdőket is segíti részben a START kártya program keretében, továbbá a felsőoktatásban tanuló fiatalok gyakornoki foglalkoztatásával.
„Hiszünk abban, hogy a GfK Hungária családbarát politikája segíti az alkalmazottak megtartását, mérsékli a fluktuációt és a betegen töltött napok számát. Intézkedéseink csökkentik a stresszt, javítják a munka hatékonyságát, ezáltal cégünk üzleti teljesítményét, versenyképességét” – mondta Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet
- Minden harmadik európai rendelkezik internet-hozzáféréssel
- Magyarországon még nem jellemző az e-banking
- Lassan terjed az internet, de jelentősen változik a felhasználói kör összetétele
- Fél év alatt 300 ezerrel több internetező
- Felmérés az internetes bankolásról
- Synergon: e-learning megoldások a GfK Hungária részére
- Zordabb fogyasztási klíma
- Kevés a hálón a honfi
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.