Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech
Mester Tibor a Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki karának informatika-mechatronika szakán végzett. Több publikációja jelent meg a genetikus algoritmusok és fuzzy rendszerek témakörben. Mester Tibor anyanyelvi szinten beszél szerb-horvátul, felsőfokon angolul.
- Az Algotech a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, a régióban az Avaya Inc. legnagyobb hivatalos viszonteladója. Az Algotech robusztus, de egyben rugalmas távközlési és ügyfélkapcsolati rendszereket szállít. Megoldásai konvergens - azaz a hang- és adatátvitelt azonos módon kezelő - infrastruktúrát biztosítanak, melynek használata hatékonyabb ügyfélkapcsolatokat tesz lehetővé. Az Algotech a helyi igények pontos ismeretére támaszkodva regionális vezető szerepre tör Kelet-Közép-Európában.
Az Algotech elsősorban Avaya technológiára épülő contact centereket szállít, az Altitude Software alkalmazásaival azonban más távközlési platformokhoz illeszkedő megoldásokat is kínál. Teljes kiépítésű contact center megoldásainak szállításakor emellett számos más multinacionális és hazai beszállítóra támaszkodik.
Bár az Algotech fiatal vállalat, az iparágban mégis nagy múlttal rendelkezik. 2000-ben az Avayából kivált mérnökök alapították meg a Geomant Call Center Solutions nevű céget, amely elsősorban call center implementációs mérnöki szolgáltatásokat nyújtott. 2003-tól Avaya termékek viszonteladásába fogott a vállalat, és felmerült az igény, hogy különválasszák a viszonteladói és a beszállítói szolgáltatásokat.
Az Algotech 2005. szeptember 1-jén jött létre, amikor egyesült a magyar Geomant viszonteladói üzletága, a cseh 1Tel, a román Lucas és az új vállalat nevét adó szerb Algotech. Ezzel egy időben alakult meg az Algotech Lengyelország is. A vállalat központja Budapesten van, további irodái Varsóban, Prágában, Pozsonyban, Bukarestben és Belgrádban találhatók. Az Algotechnél több, mint hetven szakember dolgozik.
Az Algotech és jogelődjei több mint 200 contact center létrehozásában vettek részt Európa-szerte. Az Algotech által szállított contact centereket használja többek között a Generali-Providencia, a HVB, a Genpact, a Tigáz, a Dégáz, a Magyar Posta Biztosító, az Invitel, az Enternet, az OBI, a Transcom és a DHL.
Az Algotech és jogelődjei 2005-ben 5,6 millió eurós árbevételt értek el a régióban. A vállalat magánszemélyek tulajdonában van.
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- Három új szakember az Algotechnél
- Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában
- Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
- Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.