Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra

forrás Prim Online, 2006. november 2. 12:02
A Signal Biztosító Zrt. elindította központi ügyfélkapcsolati szolgáltatását, a Signal Contact Centert. A Contact Center igazi próbája a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződések átkötésének novemberben várható rohama lesz. Az Avaya technológiájú contact centert – a T-Systems alvállalkozójaként – az Algotech szállította.
A Signal Biztosító Zrt. megújította ügyfélszolgálati szervezeti rendszerét és működését. Az országos ügyfélszolgálati-értékesítési irodák és a személyes, központi ügyfélszolgálat mellett új központi szolgáltatás indult el, a Signal Contact Center. A Signal Contact Center egy olyan ügyfélkapcsolati központ, amelyben a biztosító munkatársai és ügyfelei többféle kommunikációs csatornán érintkezhetnek egymással: telefonon, faxon, e-mailen, levélben, illetve a biztosító honlapján keresztül.

A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás lesz az első olyan termék, amelynél a Signal Contact Centert értékesítésre használják. A gépjármű-tulajdonosoknak és üzemben tartóknak novemberben lehet felmondani a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást, és az év végéig újat kötni. Ebben a két hónapban a biztosítók ügyfélszolgálatára naponta akár négyezer érdeklődő hívást is érkezhet; emellett a gépjármű-biztosításhoz általában is több bejelentés kapcsolódik, tehát ez a biztosítási fajta folyamatosan több megkereséssel jár. Ekkora mennyiségű hívást nem lehetett volna hatékonyan lebonyolítani a régi ügyfélszolgálati rendszerrel.

Az Avaya IP-technológiára épülő Signal Contact Centert – a T-Systemsszel kötött szerződés értelmében –  két fázisban szállítja az Algotech. Az első ütem 2006. július végétől szeptember végéig tartott. Célja egy modern ügyfélszolgálati rendszer kialakítása volt, ami mérhetővé teszi az ügyfélszolgálat teljesítményét, hatékonyan osztja el a hívásokat, növeli a szolgáltatási szintet és ezzel az ügyfelek elégedettségét. Az Algotech és a T-Systems ugyanakkor leszállította a legfontosabb hardvereket is: a Avaya S8300 Media Servert, az Avaya IVR-t, a DSR hangrögzítő rendszert, 15 darab Avaya 4610 és 1 darab Avaya 4620 típusú telefonkészüléket.

Október 5-én indult el a Signal Contact Center szolgáltatása. A központi ügyfélszolgálat Magyarország egész területéről helyi tarifával hívható a 06 40 405-405 telefonszámon, külföldről pedig a +36 1 45-84-200 számon. A Signal Contact Centerben jelenleg tizenöt ügyintéző dolgozik, a gépjármű átkötési időszakban azonban tíz további ügyintéző fogadja az ügyfelek megkereséseit.
Kulcsszavak: Avaya Algotech

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50