Három új szakember az Algotechnél

forrás Prim Online, 2006. augusztus 22. 14:02
Az Algotech magyarországi irodája három fővel bővült az elmúlt két hónapban. A kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója új megrendeléseivel, illetve az egyedi alkalmazások iránti növekvő igénnyel indokolja a bővülést.
Szuper Károly senior rendszermérnökként, Kovács Zoltán és Fejős Zoltán pedig alkalmazásfejlesztő mérnökként csatlakozott az Algotech csapatához. Szuper Károly feladata contact centerek és kiegészítő berendezések telepítése és üzemeltetése, Kovács Zoltán egyedi workflow alkalmazásokat támogat és fejleszt, Fejős Zoltán pedig ügyfélszolgálati alkalmazások fejlesztéséért felelős.

„Az ügyfélszolgálatoknak és az ügyfélszolgálatok lelkének számító contact centereknek mindig az adott üzleti folyamatot, iparágat, vevőkört kell leképezniük, ezért szinte minden egyes projektnél szükségünk van egyedi fejlesztésekre. Sőt, Magyarországon olyan kifinomult megoldásokra van igény, amelyekre sokszor egyáltalán nem létezik uniform megoldás. Két munkatársunk ezért kizárólag contact center szoftverek fejlesztésével foglalkozik ezentúl. Újabb senior rendszermérnökre pedig azért volt szükségünk, mert egyre több új megrendelés érkezik hozzánk, ami természetesen több támogatási jellegű munkát igényel” – mondta el Bortnyák Adorján, az Algotech ügyvezetője.
Kulcsszavak: Algotech

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14