Három új szakember az Algotechnél
„Az ügyfélszolgálatoknak és az ügyfélszolgálatok lelkének számító contact centereknek mindig az adott üzleti folyamatot, iparágat, vevőkört kell leképezniük, ezért szinte minden egyes projektnél szükségünk van egyedi fejlesztésekre. Sőt, Magyarországon olyan kifinomult megoldásokra van igény, amelyekre sokszor egyáltalán nem létezik uniform megoldás. Két munkatársunk ezért kizárólag contact center szoftverek fejlesztésével foglalkozik ezentúl. Újabb senior rendszermérnökre pedig azért volt szükségünk, mert egyre több új megrendelés érkezik hozzánk, ami természetesen több támogatási jellegű munkát igényel” – mondta el Bortnyák Adorján, az Algotech ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában
- Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
- Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech
- Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.