Közös kompetenciaközpontot hoz létre az IBM és az Oracle Magyarországon

forrás Prim Online, 2006. június 22. 14:51
Az IBM Magyarország és az Oracle Hungary első közös közép-európai kompetenciaközpontját nyitotta meg Budapesten az Infoparkban, ahol Oracle alkalmazások, valamint IBM hardverek és szoftverek tesztelésére nyílik lehetőség.
A közös kompetenciaközpont hardvereszközeit (System p, System i, System x szerverek, tárolórendszerek, archiválóeszközök), valamint bizonyos szoftvereket (WebSphere) az IBM Magyarország biztosítja, míg az Oracle Hungary teljes alkalmazásportfolióját (Oracle E-Business Suite, PeopleSoft Enterprise, JD Edwards EnterpriseOne, JD Edwards World) felölelő szoftverlicencekkel járul hozzá a központ működéséhez. A szakértői gárdát a két cég közösen adja. Az ingyenesen elérhető szolgáltatások között szerepel az Oracle alkalmazások IBM hardverkörnyezetre való hangolása, valamint Oracle alkalmazások és IBM köztesszoftverek összekapcsolása is.

A hardver- és szoftverkörnyezet összértéke meghaladja a 3 millió dollárt. A központban koncentrálódó szaktudás és nemzetközi szabványoknak megfelelő technológia megkönnyíti a tapasztalatcserét és a megoldások tesztelését. A központ jelentősen hozzájárul a hazai informatika minőségének emeléséhez, és lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a pénzügyi lehetőségeiket meghaladó környezetben dolgozzanak. A központ a világ legjobb IBM által készített fejlesztőkörnyezetét és az Oracle alkalmazásait tartalmazza.

2005 novemberében a két cég közös értékesítési stratégiát dolgozott ki a hazai piaci igényeknek megfelelően, amelynek keretében a kis- és középvállalatok számára kínálja az Oracle JD Edwards EnterpriseOne vállalatirányítási rendszert az IBM System i5 520-as és 550-es szerverein. Ezen felül az Oracle elkötelezte magát amellett, hogy továbbra is támogatni fogja a nemrég megvásárolt PeopleSoft és JP Edwards ERP termékcsaládot.
Kulcsszavak: Oracle-hu IBM-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.

2024. május 5. 14:17

K&H: Kate tiszta nyereség

Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.   

2024. május 5. 11:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55