A Sony kivonul a monitorpiacról
A Sony tavaly 3,07 millió monitort adott el, amivel a tizedik volt a világpiacon. Szakértők szerint a terület feladásának oka a telített piacon elérhető viszonylag alacsony profitráta, amely így csak az igazán nagy mennyiséget forgalmazó, az ágazatban vezető cégek számára jövedelmező. A Sony annak idején Triniton technológiájával kitüntetett pozíciót vívott ki magának a katódsugaras képcsöves eszközök piacán, a síkképernyős ágazatban azonban nem tudott hasonló átütő megoldással előállni. Valószínű, hogy a sikeresebb televíziós üzletág miatt most inkább feláldozzák a valamivel halványabban teljesítő monitoros piacot.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft bemutatta érintőképernyős rendszerét
- Részletek az új Sony PSP-ről
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- Árversenybe kezd a Sony a Blu-ray elterjesztésének érdekében
- Három új szélesvásznú NEC LCD
- Alacsony energiafelvételű Sony Vaio TZ noteszgépek
- Hajlékony Philips és Sony képernyők
Hardver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.