Hatékony piackutatás, változó módszerekkel
Konferencia az online kutatásról
Online Kutatás 2007 címmel rendeznek konferenciát az online kutatás területen legnagyobb tapasztalattal rendelkező kutatócégek hazai szakemberei 2007. december 4-én a Danubius Health Spa Resort Margitszigetben. A konferencia célja az online kutatás módszereinek és előnyeinek megismertetése a hazai vállalatok piackutató és marketing szakembereivel.
Konkurens kutatócégek fogtak össze az online kutatási módszerek népszerűsítése érdekében. A Danubius Health Spa Resort Margitszigetben december 4-én megrendezésre kerülő Online Kutatás 2007 konferencia (www.onlinekutatas.info) célja, hogy a megrendelők megismerjék az online kutatások előnyeit. Így szó lesz arról, hogy mely területeken lehet a hagyományos módszerek helyett alkalmazni, és hogy ennek köszönhetően hogyan készíthető több vizsgálat a szűkös kutatási kiadások ellenére is.
A világon már minden ötödik kutatás internetes, miközben Magyarországon az online kutatás részaránya – a Piackutatók Magyarországi Szövetségének 2006-os adatai szerint – mindössze 3 százalék. Az internetpenetráció folyamatos növekedése, a módszer alacsonyabb költségigénye és a gyors adatfeldolgozás lehetősége azonban hazánkban is a módszer szélesebb körben való elterjedését vetíti előre.
„Sokat kell még tennünk, hogy elfogadottá váljanak az online módszerek. Szakmai körökben már elismert tény, hogy bizonyos célcsoportok esetében az internetes kutatások egyszerűbb, költséghatékonyabb megoldást kínálnak, miközben ugyanolyan megbízhatók, mint az offline módszerek” – nyilatkozta Klenovszki János, az NRC ügyvezetője.
Az NRC – a módszer hazai úttörőjeként – 8 éve foglalkozik online kutatásokkal. Az elmúlt két évben azonban több kutatócég lépett az internetes piacra. A konkurensek azonban összefogtak, így az Online Kutatás 2007 konferencián az NRC előadói mellett a BellResearch, az ELTE - ITHAKA, a freQuest, a Gemius, a KutatóCentrum, a Megyer Consulting, a Meroving, a Ringier, az SPSS, a Szinapszis és a TNS szakemberei is példákon keresztül mutatják be az online kutatás gyakorlati alkalmazását.
A kutatócégek tapasztalatai szerint a vállalatok érdeklődése egyre inkább nő a téma iránt. Az OK 2007 konferenciától az előadó cégek azt várják, hogy sikerül a módszert a megrendelők még szélesebb körével megismertetni és elfogadtatni, és ezáltal lehetővé válik, hogy gyorsabb, hatékonyabb kutatások szülessenek hazánkban is. A konferenciáról további információ a www.onlinekutatas.info honlapon található.
Kapcsolódó webcím: www.onlinekutatas.info
Kapcsolódó cikkek
- Konferencia az online kutatásról
- Stratégiai együttműködést kötött az NRC és a Megyer Consulting
- Digitalizálódnak a játszóterek
- Online telefonba beszél egyre több magyar
- A kvalitatív kutatás is áttevődik az internetre
- Indul a VMR Kids
- Ingyenes tematikus kutatások
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- Férfitúlsúly az internetes társkeresőkben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.