Többszörösére nőtt a memóriakártyák piaca

forrás Prim Online, 2008. február 28. 16:05

Tavaly 720 ezer memóriakártyát értékesítettek Magyarországon, ami több mint ötszörös növekedést jelent 2006-hoz képest – derül ki a GfK Hungária piackutató intézet éves felméréséből. A piacot 31 százalékos részesedéssel a Hama forgalmazásában lévő SanDisk uralja.

A GfK reprezentatív kutatása alapján a memóriakártyák hazai piaca ötszörösére növekedett egy év alatt, ami 720 ezer eladott kártyát jelent.
A piacvezető SanDisk részesedése a 2006-os 26-ról 31 százalékra nőtt és elsősorban két nagy riválisa, a Kingston és az Olympus rovására erősödött. A 20 márkára kiterjedő felmérés szerint a három dobogós összesen a piac 60,3 százalékát mondhatja magáénak.
Prohászka Ottó, a Hama ügyvezetője a piac általános növekedésénél is jobb eredményeket elsősorban a teljes szegmenst lefedő választéknak és az innovatív gyártói megközelítésnek tulajdonítja. A memóriakártyák kereskedelmében különösen éles verseny zajlik − mondta a szakember −, a SanDisk pedig rendszeresen az elsők között dobja piacra a mind gyorsabb és nagyobb kapacitású kártyáit.

 

Kulcsszavak: memóriakártya SanDisk

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50