Hatékonyabb, olcsóbb kommunikáció a válságban

Galvács László, 2009. június 11. 14:14

Számos módszert ajánlanak a tanácsadók arra, hogy recesszió idején a vállalatok hogyan tegyék hatékonyabbá mindennapi működésüket, miként takarékoskodhatnak a költségekkel. Az üzleti kommunikáció területén olykor éppen egy kezdeti kisebb beruházás segíthet mindkét cél elérésben.

A teljes cikk a Business Online-ban, itt olvasható.

Kulcsszavak: telekommunikáció

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50