Vezetőváltás az Ericsson Magyarország élén
Éry Gábor három évig állt az Ericsson magyarországi leányvállalatának élén. Irányításával az Ericsson Magyarország évi kétszámjegyű növekedést ért el, a 3G mobilhálózatok terén a piaci részesedését 70%-ra növelve megtartotta piacvezető pozícióját, Macedóniában és Montenegróban 3G hálózatokat épített ki. Éry Gábor vezetése alatt a vállalat létszáma 800-ról 1200 főre nőtt, jelentős sikereket ért el a magyar telekommunikációs piacon; a kutatás-fejlesztési központ, illetve a Globális Mérnöki Szolgáltatóközpont kiemelkedő munkáját világszinten is elismerik.
Chris Houghton jelenleg az Ericsson Japán vezérigazgató-helyettese és az észak-kelet ázsiai régióban működő Softbank Divízió vezetője, a világ egyik legfejlettebb piacán felügyelve az Ericsson üzleti fejlődését. Az angol szakember ezt megelőzően kilenc éven át, különböző vezetői pozíciókban dolgozott Svédországban, a Hálózati Üzletágban, 1988-ban csatlakozott az Ericsson angol leányvállalatához.
A vezetőváltásról Roland Nordgren, az Ericsson közép-európai régiójának vezetője így vélekedett: “ Chris tapasztalata, az Ericsson csoporton belül eltöltött 20 év sikeres munkássága a garancia arra, hogy az Ericsson Magyarország irányítása továbbra is jó kezekben lesz.” Nordgren elismerését és köszönetét Éry Gábornak, aki jelentős szerepet játszott abban, hogy az Ericsson a magyarországi távközlési piac meghatározó tényezője. Híreink szerint a zökkenőmentes váltás érdekében Éry Gábor 2009. szeptember 1-jéig segíti az új vezérigazgató munkáját.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.