Vegyél barátokat a közösségi oldalakon!
Az ausztráliai uSocial marketing tanácsadó szolgáltatáspalettájára felkerült a Facebookon való ismerőstoborzás is, a megrendelőnek ezer "barátért" 177 dollárt kell fizetnie. Leon Hill, az uSocial első embere elmondta, hogy elsősorban a cégeket szeretnék megszólítani az új szolgáltatással, ugyanis az utóbbi időben meglehetősen hatékony marketingmegoldásnak bizonyult a közösségi oldalakon való megjelenés. A marketingspecialista munkatársai elkezdik bejelölni a megadott kritériumok alapján a regisztrált tagokat, és addig küldik a barátkérőket, amíg össze nem gyűjtöttek ezer olyan személyt, aki elfogadta a megkeresést.
Az uSocial-t spamterjesztőnek titulálták egyesek, a cég azonban visszautasítja a rágalmakat mondván, hogy a spam egy kéretlenül kiküldött reklámlevél, az ő szolgáltatásuk pedig nem sorolható ebbe a kategóriába.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Virtuális workshop a szuperportálról
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere
- Személyes profiljaik újbóli beállítását kérik a Buzz használóitól
- 1 százalékra csökkent a spam a Twitter-en
- A Facebook-on bukott le a maffiavezér
- 15 évet kapott a Facebook-on zsaroló teenager
- A Yahoo találataiban is megjelennek a twitteres bejegyzések
- Napi 50 millió üzenetet küldenek a twitterezők
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.