Nagy Kreatív Nap: Hatékonyság vs. kreativitás

forrás Prim Online, 2011. április 20. 12:26

Hogyan lehet a hatékonyságot a kreativitás szolgálatába állítani és hogyan profitálhatnak a márkák a kreatív kommunikációból? - ezek az idei Nagy Kreatív Nap legfontosabb kérdései.

"Óriási megtiszteltetés és kihívás a saját taktikád ellen játszani, amelyet átvettek az ellenfelek" - mondja Kemény Dénes, az olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya az április 28-án, az angyalföldi Kult13-ban megrendezésre kerülő Nagy Kreatív Nap konferencián tartandó előadásának címében.

A rendhagyóra tervezett, Szigeti Péter Kreatív-főszerkesztő moderálásával lebonyolított prezentációban a sportvezető arra a kérdésre próbál válaszolni, hogy milyen párhuzam húzható a sportban és a marketingben elérhető sikerek közé, mit tanulhatnak a hirdetők, illetve az ügynökségeik azoknak a csatáknak a tapasztalataiból, amelyeket az ő csapata vívott meg az lemúlt években a világ számos uszodájában.

A konferencia egyik célja, hogy szakítva a hazai marketingkommunikációs konferenciák megszokott gyakorlatával, ne csak a szűken vett szakmai témák és előadók kerüljenek sorra, hanem ezeken kívül olyan határterületeken tevékenykedő kiemelkedő szakembereket is megszólaltassanak, akik tudása és tapasztalata hasznos lehet a szakmai résztvevők számára. Így Kemény Dénes mellett előadást tart Baán László, a Szépművészeti Múzeum igazgatója, aki a múzeumi, illetve a művészeti kommunikáció és a klasszikus márkakommunikáció között von majd párhuzamokat. Érdekes előadásra számíthatunk Barizt Sarolta Laura domonkos nővértől, aki a kilencvenes években a Pepsi regionális kereskedelemfejlesztési menedzsereként tevékenykedett, majd egy hirtelen váltással apácának állt. A múltjával azonban mégsem szakított teljesen: közgazdászként továbbra is tart előadásokat. Ezútal arról fog beszélni, hogy milyen egyéb szempontok jöhetnek számításba egy márkatulajdonos számára, amikor a hatékonyság és kreativitás dimenziói között kell választania.

Rajtuk kívül a főelőadók közt lesz még az egyik legtehetségesebbnek tartott hazai kreatívszakember, Jedlicska Márton, a Kirowski társ-kreatívigazgatója, Rétai Martin, az egyik legsikeresebb hazai start-up vállalkozás, a mobiltelefonos megoldásokat fejlesztő Pocket Guide alapítója és Will Rust, az Ogilvy Budapesten és Kijevben párhuzamosan tevékenykedő társ-kreatívigazgatója, aki alig beszélt idáig hazai szakmai rendezvényeken. Az előadók között lesz továbbá Rupert Slade, a PHD regionális vezetője és Lakatos Péter, a Vodafone vezérigazgató-helyettese, akiket szintén viszonylag ritkán hallhatunk. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) szekciójában reklámhatékonysággal foglalkozó, gyakorlatorientált esettanulmányokkal találkozhat majd a közönség, és megismerhetjük azokat a kampányokat is, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolták a kommunikációs szakma különféle ismert szereplőire.

A 2011-es Nagy Kreatív Napra a jelentkezési lap és további információk itt tölthetők le.

Kulcsszavak: marketing

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra

A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.

2024. április 27. 10:21

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50