Az Oracle kiviszi a rendeléseket az internetre

2000. június 19. 09:38
Az Oracle Order Management 11i a világon elsőként biztosít kapcsolatot a front és back office alkalmazások között, és ezzel az Oracle az egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttest kínálja.
Az Oracle Corp., az e-business szoftverek legnagyobb szállítója, ma bejelentette, hogy a májustól az Oracle E-Business Suite részeként szállított OracleŽ Order Management 11i révén mindeddig ismeretlen szintű integrációt biztosít a rendelés-nyilvántartási műveletek felé, és így segítségével a nagyvállalatok korszerű internetes rendelésfelvételi, -követési és -teljesítési folyamatokat vezethetnek be. Az Order Management 11i modullal az Oracle azonnali integrációt biztosít az ügyfélközeli (front office) alkalmazások és az ügyviteli háttéralkalmazások (back office) között. Ezzel megnyílt az út a rendelésteljesítési megoldások új generációjának bevezetése előtt. A megoldás korai felhasználóiként az American Power Conversion Corp. és a Millipore Corporation nevét említhetnénk.

Az eddigi hagyományos rendelés-nyilvántartási rendszerek nem biztosítottak adatkapcsolatot az ügyféloldali tevékenységek és a háttérben folyó ügyviteli tranzakciók között. E két fontos üzleti funkció integrálásának hiánya sok munka árán átírt és adaptált megoldások összetoldozására kényszerítette azokat a vállalatokat, melyek olyan megoldást akartak, amely egyaránt gondoskodik a rendelések rögzítéséről, az igények kielégítéséről és a rendelésekkel kapcsolatos összes tevékenység pontos áttekintéséről. Az Oracle Order Management 11i megoldása kigyűjti és feldolgozza a legkülönbözőbb csatornák felől jelentkező igényeket és rendeléseket, és az összes fontos információt biztosítja a vevők, a kereskedelmi partnerek és a tágabb értelemben vett beszállítói lánc tagjai számára. Ezáltal kulcsfontosságú kapcsolódási pontot biztosít az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) és az integrált vállalatirányítási (ERP) rendszerek között, és így az Oracle a világ egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttesét mondhatja magáénak.

Kulcsszavak: Oracle ügyvitel

Tökéletesre csiszolt autóval döntené meg világrekordját a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata

A SZEnergy Team tavaly májusban az energiahatékonysági és az autonóm kategóriát is megnyerve, kettős győzelemmel és saját korábbi világcsúcsát megdöntve zárta a világ legnagyobb energiahatékonysági versenyét, a Shell-Eco Marathont. A győri Széchenyi István Egyetem csapata idén a szokásosnál is magasabbra tette a lécet: a cél a dupla címvédés, ha lehet, újabb világrekorddal. Mielőtt elutaztak volna a verseny helyszínére, bemutatták elkészült fejlesztéseiket.

2024. május 20. 12:34

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59