Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.
A chatbot-ban megtalálható „BarçaViber Meccs Embere” aktivitásokon keresztül a szurkolók a mérkőzés izgalmát is fokozhatják: megtippelhetik a végeredményt, szavazhatnak a meccs legjobb játékosára, valamint értékelhetik a csapat teljesítményét is.
A program, hogy még érdekesebbé tegye a szavazást, csupán hat játékost jelöl a „BarçaViber Meccs Embere” címre a világ egyik legnagyobb sportstatisztikai elemzője, az Opta hivatalos adatai alapján. Az Opta a mérkőzések közben folyamatosan élőben követi a játékosok egyéni teljesítményét, a hat jelöltet ennek alapján határozzák meg.
Az a játékos, aki a legtöbb Meccs Embere szavazatot kapja, a szezon végén elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” elismerést.
A chatbottal való aktivitásaik révén a rajongók a „BarçaViber Év Szurkolója” címért is versenyezhetnek. A szerencsés győztes nyereménye egy VIP látogatás a Camp Nouba, ahol személyesen is találkozhat a csapat szupersztárjaival. A győztesnek a lehető legpontosabban kell megtippelnie a meccs végeredményét, a Meccs Emberét és csapat összesített értékelését minden mérkőzés után.
A Viber-en keresztül elérhető FC Barcelona aktivitások a Chat Leap, az Inscouts és az Opta együttműködésével jöttek létre.
„A Barça hivatalos Viber chatbotja tovább fokozza a meccsek előtti izgalmat és a szurkolók lelkesedését a csapat iránt, függetlenül attól, hogy a stadionban nézik-e a mérkőzést vagy sem” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója. „A tervezési fázisban mi pontosan így képzeltük el értékeink megvalósítását az FC Barcelonával: technológiai megoldásokkal felvértezve lehetőséget adunk a futball rajongóinak a világ minden tájáról arra, hogy a nappalijukból szurkolva mondhassák el véleményüket.”
„Manapság az egyik legnagyobb kihívás egy sportegyesület számára a szurkolók bevonása a klub mindennapi életébe. A Viber alkalmazás és a chatbot lehetőséget ad rajongóinknak arra, hogy ne csak külső szemlélői legyenek a pályán történő eseményeknek, hanem valóban a csapattal közösen élhessék át a sikereket. Az általuk megszavazott Meccs Embere cím a játékosok számára is rendkívül megtisztelő” - mondta Russell Stopford, az FC Barcelona digitális termékekért és stratégiákért felelős vezetője.
A „BarçaViber Meccs Embere” aktivitás a 2017. szeptember 9-i FC Barcelona - RCD Espanyol mérkőzés kezdetével indul.
Töltse le a Viber alkalmazást és vegyen részt a legújabb élményekben: bit.ly/2iVr3PK
Kapcsolódó cikkek
- A Femina.hu már Viberen keresztül is elérhető
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- Viber matricák és csevegőrobot is segíti az idei Szigetlakók kommunikációját
- Chatbotom van, és nem félek használni!
- Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL
- Egyszerűen kereshető és megosztható receptek a magyar viberezőknek
- Új vezérigazgató került a Viber élére
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Leáldozott a mobilappok kora?
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.