A webáruház új trendjei
Értékesítés a weben
A Piac és Profit újabb rendezvénye a weben való értékesítésre fókuszál. A résztvevők a webkereskedelemmel, a webáruházak új trendjeivel ismerkedhetnek meg április 17-én.
Rohamos mértékben térnek át a hazai cégek, kereskedők a webes felületen való értékesítésre. A vásárlóközönség folyamatosan növekvő része már szívesebben „tér be” a virtuális boltokba, mint az igaziba. Ma már nem lehet piaci versenyben maradni saját webáruház nélkül.
A leggyorsabban fejlődő webáruházak egyre gyorsabb, hatékonyabb, bravúrosabb webértékesítési technikákkal, felületekkel, értékesítési trükkökkel, vevőcsalogató és megtartó technikákkal rukkolnak elő. A Facebookon való jelenlét is új távlatokat kapott.
Erre a területre fókuszál a Piac és Profit KKV Akadeémiájának április 17-ei rendezvénye.
A rendezvény részletes programja letölthető PDF formátumban: Értékesítés a weben.pdf, regisztrálni pedig a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Összefogott GE, az AT&T, a CISCO és az Intel a gépek és emberek együttműködéséért
- BYOD: A mobilbiztonság aktuális trendjei
- A vállalatok jobban tartanak saját alkalmazottaiktól, mint a hackerektől
- IDC: az új technológiák teljesen átalakítják a vállalati informatikát
- Nagyot erősödött a hazai it-piac
- Üzletelne Magyarországgal az Egyesült Királyság
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.