Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja

Kütyü Magazin, 2016. december 17. 11:34

Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.

A Telenor Magyarország az idei nyári olimpia alkalmából indította el első, kísérleti csevegőrobotját, amely a Facebook Messenger Bot platformját használja. Az OlyBot névre keresztelt chatrobot első, kísérleti bevetésén olimpiai hírekkel szolgált, később a berlini IFA szórakoztatóelektronikai kiállításról tudósított azoknak az érdeklődőknek, akik feliratkoztak üzeneteire a Telenor Facebook-oldalának küldött üzenetben.

Azóta a chatbot képességei tovább bővültek. Izgalmas nyereményekkel kecsegtető ünnepi memóriajáték és karácsonyi ajánlatok részletei is elérhetők OlyBot segítségével. Ezek a funkciók közvetlenül a Facebook Messengerben érhetők el, akár számítógépen, akár mobilapplikációból. OlyBot emellett a Telenor szolgáltatásaival kapcsolatos üzeneteket is küld a feliratkozóknak, valamint a felhasználók felvehetik a kapcsolatot a Telenor közösségi ügyfélszolgálatának munkatársaival is az erre szolgáló menüpontra kattintva. 

A Telenor a Facebook Messenger mellett a Viber csevegőplatformon is kísérletezik chatbot-megoldásokkal. A Viber üzenőalkalmazás magyarországi stratégiai partnereként a hazai vállalatok közül elsőként indított nyilvános csevegőcsatornát is a Viberen. A Telenor csevegőbotja segít a felhasználóknak Viberen megtalálni a legközelebbi Telenor-üzletet, tájékoztat a pillanatnyi várakozási időről is, és akár útvonalat is tervez a bolthoz.

„A Telenor folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy kiemelkedő ügyfélélményt biztosítson az egyre népszerűbb csevegőalkalmazásokon keresztül is, mint a Facebook Messenger és a Viber. Hatalmas előny, hogy felhasználók milliói által használt infrastruktúrára épülhetünk rá, ezzel átlépve azt az általános kezdeti kihívást, hogy a kritikus mennyiségű felhasználóhoz eljusson az alkalmazásunk.” – mondta el Rátz Tibor, a Telenor social media és online PR szakértője.

A chatbotok a népszerű, több millió felhasználó által jól ismert és gyakran használt csevegőalkalmazásokon belül automatizálják a vállalatok, márkák, médiumok és felhasználóik közötti kommunikációt. A felhasználók ugyanúgy küldhetnek üzenetet a chatbotnak, mint ahogy ismerőseiknek teszik, és válaszként anyanyelvükön, gyorsan és kényelmesen kaphatják meg a kívánt információt.

Hírek ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Titkosítási tanácsok a Kingstontól

Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.

2024. május 2. 19:27

A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 09:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14