Magyarország legjobb webshopja kerestetik
A verseny első 24 órájában 50 virtuális kereskedelemmel foglalkozó cég regisztrált a honlapon. Az áruházak minőségi és népszerűségi kategóriában indulhatnak az árukereső.hu által indított vetélkedésen - adták hírül a szervezők.
A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes. A cél az, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálják a legnépszerűbb és a legjobb minőségű webshopokat.
Augusztus 16-tól október 7-ig fogadják a szavazatokat a piacterekre. Minőségi kategóriában azok voksolhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott áruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, amelyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást és egyéb vásárlással kapcsolatos szempontokat.
Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon. Az áruházak szintén ezen a felületen regisztrálhatják magukat a versenyre.
Kapcsolódó cikkek
- Az idén is 30 százaléknál gyorsabban nő a webshopok forgalma
- Bővül az elektronikus piacterek forgalma
- Biztonsági tippek e-vásárlásnál
- Nő a vevők bizalma a kuponos vásárlás iránt
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Telko: árakat összehasonlító portálból távközlési webáruház
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Egy e-bolt, amit azzal töltenek fel, ami nincs
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos
Forr az egészségügy, recseg-ropog az ágazat a korona vírus pandémia idején. Naponta olvasunk cikkeket, nyilatkozatokat az orvosok és egészségügyi dolgozók bérezéséről, munkakörülményeik és karrier kilátásaik kapcsán. Ráadásul a téma még forróbb az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény óta: egyre több orvos és ápoló kerül választás elé, hogy a magán vagy az állami rendszerben folytassa-e munkáját. Ezen a téren hozhatja meg az áttörést az a 100 százalékban hazai fejlesztésű egészségügyi állásportál, amelyik annyira bízik a sikerében, hogy csak sikerdíjért dolgozik.
A HONOR bejelentette új márkastratégiáját
A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.
Az Alienware megacélozza gamereknek szánt gépeit
Az Alienware 2021-től együttműködik az NVIDIA-val és az AMD-vel, hogy még gyorsabb és nagyobb teljesítményű megoldásokat kínáljon a játékosoknak és a tervezőknek. Emellett a vállalat az év elején bemutatta legújabb játékosoknak szánt modelljeit.