Magyarország legjobb webshopja kerestetik
A verseny első 24 órájában 50 virtuális kereskedelemmel foglalkozó cég regisztrált a honlapon. Az áruházak minőségi és népszerűségi kategóriában indulhatnak az árukereső.hu által indított vetélkedésen - adták hírül a szervezők.
A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes. A cél az, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálják a legnépszerűbb és a legjobb minőségű webshopokat.
Augusztus 16-tól október 7-ig fogadják a szavazatokat a piacterekre. Minőségi kategóriában azok voksolhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott áruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, amelyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást és egyéb vásárlással kapcsolatos szempontokat.
Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon. Az áruházak szintén ezen a felületen regisztrálhatják magukat a versenyre.
Kapcsolódó cikkek
- Az idén is 30 százaléknál gyorsabban nő a webshopok forgalma
- Bővül az elektronikus piacterek forgalma
- Biztonsági tippek e-vásárlásnál
- Nő a vevők bizalma a kuponos vásárlás iránt
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Telko: árakat összehasonlító portálból távközlési webáruház
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Egy e-bolt, amit azzal töltenek fel, ami nincs
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sikeresen zárult a FRISCO projekt
A 2022 decemberétől 2024 novemberéig zajló, uniós finanszírozású FRISCO (Fighting Terrorist Content Online) projekt sikeresen növelte az online terrorista tartalmak elleni védekezés hatékonyságát. A projekt célul tűzte ki, hogy felhívja a kis technológiai vállalatok és online platformok figyelmét az online terrorista tartalmakról szóló uniós rendeletre (TCO, Terrorist Content Online), és segítse őket annak betartásában. A terrorista tartalmak elleni európai küzdelem támogatásával a FRISCO projekt hozzájárul az online terjedő erőszakos szélsőségek megelőzéséhez és leküzdéséhez, valamint a biztonságosabb online környezet megteremtéséhez. A projektben nyolc európai partnerszervezet működött közre hat országból, Magyarországot az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége képviselte.
A SkyShowtime és a Magyar Telekom prémium szórakoztatást kínál a magyar nézőknek
Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.
Ingyenes, értékes eszközök a kisvállalkozók számára
A Rakuten Viber bejelentette egy sor olyan funkció bevezetését, amelyek lehetővé teszik a kisvállalkozások számára a költséghatékony növekedést. A sikeres görögországi és Fülöp-szigeteki indulás után a kisvállalkozások tulajdonosai a Viber világszerte több kulcsfontosságú piacán is ingyenesen létrehozhatják és közvetlenül kezelhetik a Viber üzleti fiókjaikat. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bemutassák vállalkozásukat a Viberen, a felhasználók megtalálhassák őket az alkalmazás helyi kereséseiben, valamint kezeljék az ügyfeleikkel való interakciókat.
A Sonynál egész novemberben dübörögnek a Black Friday akciók
November 29-én, azaz a hónap utolsó péntekén érkezik el idén a Black Friday, a Sony azonban nemcsak ezen az egy napon, hanem egész novemberben is kiemelkedően kedvezményes árakon teszi elérhetővé a legmenőbb termékeit. A hónap során a szokásosabbnál alacsonyabb áron juthatunk hozzá prémium minőségű tévéhez, hangszóróhoz és fényképezőgéphez, a legújabb LinkBuds fülhallgatók megvásárlása után pedig még pénzvisszatérítést is igényelhetünk.
Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán – amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg – Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő lüktetése kapott zenei formát, újszerű módon megjelenítve és hallhatóvá téve azt a szerves kapcsolatot, amely a Telekom hálózatain keresztül az embereket szerte Európában összeköti. A Melody of Europe premierjére november 27-én került sor Berlinben.