Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től

Az Oracle együttműködést jelent be a LinkedIn-nel és bemutatja legújabb, gépi tanuláson alapuló intelligens alkalmazásait

forrás: Prím Online, 2017. május 2. 10:35

Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését. 

A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában.  

 

A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során. 

 

Az Oracle a 2016-os Openworld konferencián jelentette be az ún. Adaptív Intelligens Alkalmazások piacra vitelét. Ezek mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások, amelyek kifinomult döntési mechanizmusok és gépi tanulási folyamatok révén alkalmazkodnak és tanulnak az adatokból történt interakciókból, és ennek eredményeképpen javaslatokat tesznek az üzleti felhasználóknak a következő lépést illetően. 

 

Az Oracle új “Adaptive Intelligent Apps for CX (Customer Experience)” alkalmazásai kereskedelmi, értékesítési és marketing szakemberek számára kínál megoldásokat, hogy ügyfeleiknek magasabb szintű fogyasztói élményt nyújthassanak. Ezek az alkalmazások a világ legnagyobb adatfelhőjére, az Oracle Data Cloud-ra épül, több mint 5 milliárd fogyasztói profilt tartalmaz és több mint 7,5 trillió adatpontot gyűjt havonta. 

 

Az Adaptive Intelligent Apps for CX alkalmazások képesek valós időben reagálni, tanulni és alkalmazkodni korábbi és aktuális ügyféladatokat, közösségi aktivitást, kattintásokat, valamint egyéb információkat, mint időjárás, hasonló profilú más felhasználók tevékenysége és Internet of Things adatokat alapul véve.  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be

Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.

2024. május 4. 17:02

A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik.  Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.

2024. május 4. 10:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55