Carnation-NetAcademia együttműködés
A Carnation a .Net platform mellett is letette voksát, így a PHP és Java kompetencia megőrzése mellett egyre több erőforrást allokál az új területre. Fejlesztői képzéshez, valamint a vonatkozó Microsoft minősítések megszerzéséhez a NetAcademia Oktatóközpontot választotta partneréül, de a két cég a továbbiakban hosszú távú együttműködést tervez.
A Carnation tízéves webfejlesztői múlttal rendelkezik. A kezdetekben Linux-PHP alapon fejlesztő cég az elmúlt években egyre több ügyfélnél tapasztalta a .Net-es alapú megoldások iránti igényt. Ennek eredményeként kötött szerződést a Sitecore-al, a világ egyik vezető .Net CMS keretrendszer fejlesztőjével a megoldás magyarországi forgalmazására. „A nagyvállalati igények miatt erősítjük .Net kompteneciánkat, ami a Sitecore forgalmazása és bevezetése mellett fejlesztő csapatunk bővítését és képzését is szükségessé tette” – mondta Varga Tamás, a Carnation fejlesztési igazgatója.
A munkatársak továbbképzéséhez a Carnation Magyarország egyik vezető oktatóközpontját, a NetAcademiát választotta.
”A webfejlesztő cégek dinamikusan növekvő piacról mondanak le, ha nem foglalkoznak a .Net alapú technológiákkal. A vállalatok webes megjelenésük tervezése során ugyanis olyan funkciókra vágynak, melyek feltételezik a belső rendszereikkel történő biztonságos és hatékony információáramlást, valamint a Microsoft technológiákkal való kompatibilitást. A .Net technológia többek között ezekre az igényekre kínál megoldást” – osztotta meg tapasztalatait Fóti Marcell, a NetAcademia Oktatóközpont ügyvezetője. A NetAcademia közel 9 éve foglalkozik Microsoft alapú technológiákkal. „Folyamatosan törekszünk arra, hogy hallgatóink akár a legkorszerűbb lehetőségekkel is megismerkedhessenek, így oktatóközpontunk elsőként indított NET 3.5 képzést. Ennek köszönhetően a Carnation a legkorszerűbb .Net megoldásokat tudja bevetni ügyfeleinél” – tette hozzá Szántó Zoltán, a NetAcademia kereskedelmi igazgatója.
A Carnation és a NetAcademia további együttműködéseként közös tendereken indulnak, ahol a Carnation biztosítja a designt, a fejlesztést és a projektmenedzsmentet, míg a NetAcademia külső szakértőként vesz részt a projekteken.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar informatikus egyedi sikere
- Új vezető oktató a NetAcademiánál
- Új üzletágat indít a NetAcademia
- Etikus hackerképző tanfolyam a NetAcademiánál
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- Informatikai Ki-kicsoda
- Üzleti intelligenciáért felelős oktató a NetAcademiánál
- NetAcademia Ösztöndíj informatika szakos hallgatóknak
- Közös nevezőn üzlet és informatika
- Vezetőképző szakember a NetAcademiánál
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hibaanalízis mesterséges intelligenciával
Evidenciának tűnik, hogy kifizetődőbb elvégezni a megelőző karbantartásokat, mint megvárni, amíg beüt a baj és le kell állítani az egész gyártósort. De honnan tudjuk, hogy pontosan hol és milyen karbantartásra van szükség? A választ a mesterséges intelligencia adhatja meg. A karbantartási és szerviztevékenységek valódi igényeknek megfelelő ütemezését célzó Siemens Predictive Service Analyzer megoldással akár 30 százalékkal is növelhető egy gyártóüzem rendelkezésre állása.
5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián.
Négyszer annyian rendelnek házhoz a kedvenceknek
Ha online bevásárlásról van szó, már nemcsak magunkról, hanem a kisállatainkról is minél gyorsabban szeretnénk gondoskodni. Az állateledel-rendelések egyre népszerűbbek a foodpandán: a platformon keresztül egyre több üzleti partnertől lehet rendelni a kedvenceknek, a cég saját élelmiszerüzleteiben, a panda marketekben pedig megnégyszereződött az elmúlt évben az állatoknak vásárlók száma.
Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra
A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.
Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
Év Gyára 2021 díjat nyert a Bridgestone Tatabánya a „Legjobb menedzsment folyamatok” kategóriában. A vállalat az elmúlt években számos elismeréssel gazdagodott, például elnyerte az Év beszállítója címet, a Családbarát Munkahely elismerést, Topolcsik Melinda, ügyvezető igazgató pedig a nagyvállalati szektorban harmadik helyezést ért el „Az év cégvezetője” versenyen.