Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
Az Infineon erősíti kínai piaci jelenlétét, a müncheni félvezető gyártó vállalat ennek érdekében autóipari elektromos fejlesztésekkel foglalkozó leányvállalatot alapított Kínában.
A cég csütörtöki közleménye idézi a konszern elnökét, Peter Bauert, aki szerint világszerte növekszik az energiafelhasználás, elsősorban az olyan feltörekvő térségekben és országokban, mint amilyen Kína, s amelyik az Infineon egyik leggyorsabb ütemben növekvő és stratégiailag egyik legjelentősebb piaca.
Az új Infineon érdekeltség profilja az elektromos mobilitás és a hatékony energiahasznosítás iránt rohamosan növekvő igény kielégítése lesz. Az Infineon már 1.700 alkalmazottat foglalkoztat Kínában.
Az Infineon számításai szerint Kína 2020-ig mintegy 700 milliárd dollárt fordít majd a megújítható energiaforrások hasznosítására, emellett nagysebességű vasúti hálózat kiépítését is tervbe vette.
Az Infineon részvényét a frankfurti tőzsdén jegyzik, a papír szerepel a DAX indexben. Az Infineon nem adott tájékoztatást az új kínai leányvállalat, az Infineon Integrated Circuits létrehozásának költségeiről.
Kapcsolódó cikkek
- Az Infineon eladta mobiltelefon-alkatrész üzletágát az Intelnek
- Az Intel megveszi az Infineon mobilcsiprészlegét?
- Az Apple Sanghajban is megvetette lábát
- Növekedésre számít az Infineon a chipkártyaüzletágban
- Orosz befektető érdeklődik a német Infineon chipgyártó iránt
- Ázsiában terjeszkedik az Avnet
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Az Infineon tovább csúszhat a lejtőn
- Az Infineon bővíti ceglédi üzemét
- Fizetésképtelen a Qimonda, bajban az Infineon, veszteséges a Samsung
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.