Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot

forrás Prim Online, 2011. január 21. 10:30

Az Adobe Systems felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő, magánszemélyek által birtokolt Demdex vállalatot.

A globális internetes hirdetések nagy és egyre növekvő piacot jelentenek, amely a becslések szerint 2013-ra eléri a 109 milliárd dolláros forgalmat, mivel az internetes hirdetés egyre inkább stratégiai részévé válik a marketingtevékenységeknek. Az internetes látogatóoptimalizálás kulcsfontosságú tényező az internetes hirdetési befektetések terén a hirdetők és a felületek értékesítői számára. Azzal, hogy az Omniture technológiát használó Adobe Online Marketing Suite a Demdex megoldásával bővült, egy olyan látogatóoptimalizálási megoldás vált elérhetővé, amely lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy folyamatosan releváns digitális tartalmat biztosítsanak ügyfeleiknek.

Az internetes hirdetési piac jelenleg alapvető változáson megy keresztül, mivel a hirdetők a tartalomvezérelt hirdetések helyett egyre inkább bizonyos látogatói köröket szeretnének megvásárolni maguknak. Ezzel lehetővé válik, hogy a hirdetők sokkal hatékonyabban költsék el a hirdetésekre szánt keretet és üzenetüket csak azon látogatók láthassák, akik megfelelnek a megadott feltételeknek. A felületek értékesítői egyre inkább olyan megoldásokat keresnek, amelyekkel a hirdetők követelményeinek megfelelő látogatókra vonatkozó adatokat szolgáltathatnak, így az elérhető felületeket prémiumárakon értékesíthetik. A látogatói rétegek vásárlásának és értékesítésének területén e váltás megköveteli a hirdetőktől és a felületek értékesítőitől, hogy a névtelen látogatói adatokat begyűjthessék, összeállíthassák és még egyszerűben megoszthassák. Ez rendkívül széttagolt és összetett hirdetésvásárlási és -értékesítési folyamatot eredményezett.

A látogatóoptimalizálás a névtelen látogatói adatok intelligens gyűjteményét, összeállítását és kezelését jelenti, és stratégiai jelentőséggel rendelkezik a felületek értékesítői és azon hirdetők számára, akik érdekeltek az internetes hirdetések hatékonyabb vásárlásának és értékesítésének elérésében. Az Adobe lehetővé teszi a hirdetések értékesítőinek, hogy adataik felhasználásával a névtelen látogatói rétegek olyan csoportjait hozzák létre, amelyek megfelelnek a hirdetők látogatókra vonatkozó követelményeinek. Az Adobe továbbá lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy befolyásolhassák, hogyan történik az értékes látogatói adatok összegyűjtése, megosztása és felhasználása a partnertechnológiák, -rendszerek és -folyamatok használata során.
 

Kulcsszavak: marketing +céginfo Adobe

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?

Tíz éve a vállalatok felhőre való átállása leginkább az adattárolást és a hálózati működést érintette. Azóta robbanásszerűen fejlődik a felhőalapú innováció, ám sok európai cég még mindig csupán a sávszélesség-bővítés és a költségmegtakarítás eszközeként tekint a felhőre.

2021. október 20. 12:39

A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött

A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.

2021. október 20. 09:57

A karbonlábnyom csökkentésében segíthet az Emissions Impact Dashboard

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes szolgáltatni a rendszer a vállalatok vezetőinek, akik így még átfogóbb, jól elemezhető adatok birtokában hozhatják meg a legjobb döntéseket a fenntartható működés érdekében.

2021. október 19. 20:23

Startupokat és scaleup innovátorokat keresnek

A vállalkozók a változás motorjai. Ezen filozófia mentén indít az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT), valamint az Intézet 5 tematikus innovációs közössége új programot, hogy elősegítse az új európai Bauhaus kezdeményezés sikerét és hozzájáruljon egy fenntarthatóbb és befogadóbb Európa megvalósításához.

2021. október 19. 16:56

Ki lesz az év fiatal vállalkozója?

A FIVOSZ 13. alkalommal hirdeti meg az Országos Fiatal Vállalkozói Díjat. A fiatal vállalkozók legnagyobb presztízsű magyarországi díjára a 18 és 40 év közötti, saját vállalkozással bíró természetes személyek jelentkezhetnek, illetve jelölhetők 2021. november 8-ig. Idén egy új kategóriában az év kezdő fiatal vállalkozóját is elismerik majd.

2021. október 19. 15:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20