További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Az Apple és a Google küzd a Flappy Bird klónok ellen
- Több mint egymillióan tölthettek le a Google Play áruházból egy kártevőt
- Egyre több alkalmazást töltünk le
- Sok vállalat szerint a BYOD trend egyre nagyobb veszélyt jelent
- A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
- Mobilappal adni-venni
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
- A YouTube mobilapp offline módban is kínál élményt
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- 5 éves az App Store
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Google Fordító még az „Isten háta mögötti” helyeken is
- Ellenőrizni fogják a mobil eszközökön lévő térképeket Kínában
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- A hirdetési piac jövője miatt aggódik a kínai Sina Corp.
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- Japán - Az Infineon nem számít komoly üzleti következményekre
- Japán - Világszerte zavarok keletkezhetnek az elektronikai iparban
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- Kína: 420 millió internetező, 140 millió online vásárló
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Egyre több kínai vásárol az interneten
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Vége a kínai elektronikai áruzuhatagnak?
- 15 milliárdot pumpál az LCD-iparba Kína
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- Kína életében az internet kulcsfontosságú szerepet játszik
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna