További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Bővült a hazai IT-piac
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Sok vállalat szerint a BYOD trend egyre nagyobb veszélyt jelent
- Vége a férfi dominanciának a neten
- Karácsonyi roham a neten
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- Az NMHH a gyermekek tévénézési szokásait vizsgálja
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Miben hisznek a hazai webshopok?
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- eNET – Telekom: Beköszönt a tabletek korszaka
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők
- A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés