További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Húszszorosára nőtt egy önéletrajz ára az elmúlt 6 évben
- A mesterséges intelligencia garantálja a bevételnövekedést
- Valóban rémálom az évvége a munkahelyeken?
- Az IoT biztosításra gyakorolt hatásai
- Így vásárolunk online
- A mobiltelefonok virágkora még csak most kezdődik
- 2019-re nagyobb kereslet mutatkozik majd a phabletek iránt
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- Csökkenő tendenciát mutatnak a táblagép eladások
- Új korszak a televíziózásban
- Bővült a hazai IT-piac
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Sok vállalat szerint a BYOD trend egyre nagyobb veszélyt jelent
- Nő az IT-biztonsági kockázat
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők
- A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról