További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért
- 2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
- Hogyan növeli az ügyfélszolgálat az ügyfelek lojalitását válság idején
- Új trendek a contact centerek világában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- Esélyteremtő call centert adtak át Miskolcon
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
- Világszerte egyedülálló beszédfelismerő rendszert fejlesztettek
- Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Több mint félmillió hívást kezelt tavaly a MÁVDIREKT
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Világszerte egyedülálló beszédfelismerő rendszer fejlesztésére kerül sor a Nextent Informatika Zrt. vezetésével
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- 1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Változik a MÁVDIREKT hívószáma
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
- Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata
- Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
- Magyar cég a világ 40 legígéretesebb mobiltechnológiai startupja között
- Díjeső az Arenim Technologiesnél
- Az Arenim Technologies az év legjobb startupja
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
- Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata
- Virtuális call center szolgáltatásba fektet a DBH Investment