Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
2013 őszén indul az ország jelentős részét lefedő Nagy Webáruház Roadshow, melynek célja az internetes kereskedelem előnyeinek népszerűsítése és bemutatása a magyar kis- és középvállalkozások körében.
- Október 2. - Budapest
- Október 3. - Marosvásárhely
- Október 9. - Szeged
- Október 11. - Nyíregyháza
- Október 14. - Pécs
- Október 18. - Székesfehérvár
- Október 21. - Debrecen
- Október 22. - Győr
- Október 30. - Miskolc
- November 7. - Kecskemét
- November 15. - Szombathely
A hazai kereskedelem egyik töretlenül fejlődő szegmense az internetes kereskedelem, mégis alig 3600 működő webáruházat tartanak számon Magyarországon, melynek túlnyomó többsége budapesti székhelyű.
"Szeretnénk megmutatni, hogy ma már bárki számára rendelkezésre állnak földrajzi kötöttségek nélkül azok a módszerek és technológiák, amivel villámgyorsan és költséghatékonyan elindítható egy új webáruház." - mondja Zajdó Csaba, a WebShop-Experts Kft. ügyvezetője.
A rendezvényen való részvétel ingyenes, mindössze előzetes regisztrációhoz kötött.
A helyszínekről és programról bővebb információ, valamint ingyenes jelentkezési lehetőség a www.webshopexperts.hu/roadshow címen található.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Az interneten is lehet cigarettát vásárolni Szerbiában
- Decembertől "új világ vár" a webáruház-üzemeltetőkre
- Egyre több lehet a webáruház - és a csaló is
- A vásárlási láz kezdetét vette
- A legfurcsább dolgok, amiket a neten eladtak
- Webáruház nyitását tervezi az Yves Rocher
- Sok visszaélést tapasztal az internetes kereskedelemben a NAV
- Növelték forgalmukat a magyar webáruházak tavaly
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.