Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
Az MMSZ szervezésében november 5-én lesz a Digital Hack konferencia, ahol az előadások témái azokról az új keletű digitális trendekről és technológiákról szólnak majd, amelyek az elmúlt egy évben születtek meg. A résztvevőknek szakemberek mutatják be, hogyan érdemes a gyakorlatban nekilátni egy új termék fejlesztésének vagy átalakítani egy meglévőt. Mindezen túl arra is fény derül, miképpen lehetséges egy vállalat üzleti innovációját folyamatossá tenni, ehhez milyen csatornák, kreatívok, médiumok, valamint a munkát segítő szoftverek használatosak.
A vállalatoknál kiemelt szerepet kap az üzleti innováció, ami az új vagy meglévő termékek és szolgáltatások fejlesztése mellett magában foglalja a kommunikációt, illetve a folyamatmenedzsmentet is.
A budapesti konferencián Szelei Szabolcs, a Google marketingvezetője kalauzolja el a szakma képviselőit egy olyan jövőbe, ahol a cégóriás által mind a 7 milliárd ember számára elérhetővé válik az ingyenes vezeték nélküli internet. A rendezvényen Vályi-Nagy Vilmos, infokommunikációért felelős államtitkár is jelen lesz, aki Magyarország infokommunikációs stratégiáját prezentálja majd, valamint Lacza Gábor tart előadást arról, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont vagy MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung.
Az eseményen többek közt szó esik majd szenzorokról, amik akár mobiltelefonról irányítva könnyíthetik meg az életet, a digitális nyomtatásban rejlő marketinges lehetőségekről, továbbá olyan okos marketing szoftverekről, amikkel növelhető a vállalatok teljesítménye.
Terítékre kerül a hazai mobilmarketing kreatív és média szemszögből, továbbá a médiumok képviselői ismertetik az elmúlt év újdonságait, illetve beszámolnak a jelenlegi fejlesztéseikről. A nap zárásaként a „Tanulj a start-uptól” előadásokon ötleteket meríthetnek a résztvevők, új termék prototípus építése előtti validáló teszt létrehozásához, valamint bemutatásra kerül a „Lean” struktúra és az üzleti modell építésének, illetve folyamatos megújításának módszere.
A hazai start-up (tudás alapú vállalkozás) rendszer növekedésével olyan tudás, újító szemléletű gondolkodás és tenni akarás szabadult fel a digitális térben dolgozó vállalatok között, ami bármelyik kis-, közép- vagy nagyvállalat számára követendő példát nyújt. Annak érdekében, hogy adott vállalat (tevékenységi területtől függetlenül) új keletű terméket alkosson vagy „cutting-edge” technológiákkal szolgáltasson, szükségszerűen lépést kell tartani a digitális terület fejlesztéseivel. A start-up vállalatoktól való tanulás, adoptálás boldog és elégedetten fizető ügyfeleket eredményez.
Egy naptári év a digitális világban négynek felel meg. Ebből is látszik a változások nyomon követésének fontossága, hiszen egy év leforgása alatt akár egy egész szakma vagy annak eszköztára is nagymértékben változhat, ami különösképpen jellemző a marketing és a kommunikációs területekre. Az analóg korszak végén a lehető legnagyobb elérésre törekedtek a vállalatok, majd elkezdték a különböző réspiacokat megcélozni a digitális szolgáltatásokkal, jelenleg pedig egyre inkább az ügyfél-elégedettség került előtérbe. Amennyiben egy cég sikereket szeretne elérni, úgy üzletileg a lehető legjobban skálázható modellt kell felépítenie, valamint olyan termék vagy szolgáltatás létrehozására van szükség, ami maximálisan kielégíti ügyfelei igényeit, amiért hajlandóak időről-időre újra fizetni.
A konferencia időpontja: 2013. november 5. A korai jelentkezők 10.000 Ft +Áfa kedvezménnyel (39.900 Ft + Áfa áron) tudnak helyet biztosítani maguknak a korlátozott befogadóképességű rendezvényre, aminek az impozáns Boscolo Palace ad helyet.
Az eseményről további információ a www.marketingkonferencia.hu internetes oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Internet Hungary – A hatalmas adathalmazok segítik, de nehezíthetik is a döntéshozatalt
- Internet Hungary konferencia Siófokon
- Csapdák növekedés nélkül?
- Mobil megoldások a HVG Mobile Day keretében
- Közeleg az idei Internet Hungary
- Új elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
- Médiakonferencia fókuszban a fiatalokkal
- Ha van pénzed és infrastruktúrád, uralod a kiberteret
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.