A NAV figyeli az internetes hirdetéseket is
Az adóhatóság az idén hat portálról (TeszVesz, Vatera, Apród, Topapró, Expressz és Apróhirdetésingyen) összesen 1289 jövedéki törvénysértést megvalósító hirdetést távolíttatott el, ezek közül 710 - az összes eltávolított hirdetés 55,1 százaléka - vágott dohány illegális kereskedelmére vonatkozott - derül ki Orbán Gábornak, a nemzetgazdasági tárca adó- és pénzügyekért felelős államtitkárának Kovács Tibor (MSZP) országgyűlési képviselő írásbeli kérdésére adott válaszából.
Az illegális dohányforgalmazás ezen formája elleni fellépés egyre nehezebb, mivel a személyes átadás-átvétel egyre kevésbé jellemző, azt a különböző átvételi pontokon, utánvételes postai küldeményként történő átadás-átvétel váltja fel. A NAV ezért a postacsomagok ellenőrzésére is kiemelt figyelmet fordít - derül ki a képviselői kérdésre adott válaszból.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Közösen adnak kedvezményeket a legnagyobb e-kereskedők
- Elektronikusan is megrendelhetők az online pénztárgépek
- A kulcsszó: Multichannel?!
- Megháromszorozódott az interneten vásárlók száma Szlovákiában
- A Katona József Színház a SzEK-ben
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- Elindult a NAV hivatalos Facebook oldala
- Az interneten is lehet cigarettát vásárolni Szerbiában
- Speciális csomag a pénztárgépet üzemeltető cégeknek a Telekomtól
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.