Oktatással folytatódik a Digitális Közösség Program
A Digitális Közösség Program második fordulójának lezárása után a miskolci járásban is átadták az első ingyenes laptopokat 2014. április 2-án, Alsózsolcán. Áprilistól szervezett formában, térítésmentesen kapja meg minden nyertes pályázó azokat az ismereteket, amelyekkel aktív számítógép- és internethasználóvá válhat – jelentette ki Solymár Károly Balázs infokommunikációért felelős helyettes államtitkár.
Nagyon fontos, hogy a digitális készségeket minél többen megszerezzék, ugyanis ez ma már alapfeltétel munkavállaláshoz és –végzéshez, megkönnyíti és olcsóbbá teszi az ügyintézést és a kapcsolattartást is. A programban éppen ezért kiemelt támogatást élveznek a többgyermekes családok, a kismamák, a munkanélküliek, a fogyatékkal élők és az aktív nyugdíjasok – hangsúlyozta Solymár Károly Balázs.
Az ingyenes laptopok és a kedvezményes internet-előfizetés biztosítása mellett a program része a Türr István Képző és Kutató Intézet szervezésében megvalósuló térítésmentes képzés, amelyen áprilistól vehetnek részt a nyertes pályázók – közölte a helyettes államtitkár.
Az európai szinten egyedülálló Digitális Közösség Program keretében Miskolcon és járásában összesen 17 ezer laptopot, a számítógép és az internet használatához szükséges képzést biztosít térítésmentesen az állam a digitális írástudatlanság felszámolása, az esélyegyenlőség megteremtése és az ország versenyképességének növelése érdekében. Az eszközöket június végéig osztják ki. A program révén a nehezebb körülmények között élő családok is hozzáférhetnek olyan információkhoz a világhálón, amelyek segítik őket az álláskeresésben, az önképzésben, a kapcsolattartásban. A digitális világban való aktív részvételhez tudást, képességet és lehetőséget kínáló programot idén ősszel Salgótarjánra is kiterjesztik.
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
Kommunikációs Főosztály
Kapcsolódó cikkek
- Honlap készült az otthoni ápolás tudnivalóinak oktatására
- Program indult a középiskolások tudatosabb internethasználata érdekében
- Az internet nem felejt - oktatóprogram fiataloknak
- Okostelefon Akadémia: Fókuszban a keresés
- Önkéntességért Díjat nyert a Telekom Mobilsulija
- Több ezer gyereket oktattak a biztonságosabb internethasználatra
- H95 Bűvösvölgy: évente tízezer diákot várnak az új médiaértés központba
- Több innovációt és digitális készségfejlesztést szorgalmaz Brüsszel az oktatásban
- Ingyenes online oktatás brit egyetemeken
- Jobban írnak a számítógépező gyerekek, mint a tollat használók
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.