Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön
Mára a 18-50 éves városi, illetve agglomerációban élő lakosság 87 százaléka ismeri a Black Friday-t Magyarországon és több mint 20 százalékuk tervezi is, hogy vásárol valamit idén november 23-án. „A tavalyi év adatai azt mutatják, hogy az eMAG árai a versenytársakhoz képest átlagosan 10 százalékkal voltak alacsonyabbak, a termékek 85 százaléka pedig Black Friday alkalmával volt a legolcsóbb az egész évet tekintve” – mondta el Györke Ádám, az eMAG marketing igazgatója. „Ezért is érdemes kivárni az az eMAG Fekete Pénteket” – üzent a vásárlóknak.
Idén is komolyan készült az eMAG a nagy napra: mintegy 10 hónapnyi előkészületet követően és 2,5 millió eurós befektetéssel a vállalat felkészült a Black Friday rohamra. A fejlesztések főképp a szervereket, illetve az IT rendszereket érintették. „Az idei évben öt logisztikai partnerrel dolgozunk együtt a gördülékeny szállítás érdekében, az MPL, a HDT, a DPD, a Trans-o-Flex mellett a Gebrüder Weiss is csatlakozik a csapathoz. Ennek köszönhetően a megrendelések 70 százaléka 5 napon belül a vásárlóknál lesz, és minden megrendelést 14 napon belül teljesíteni tudunk” – ígérte Szták András az eMAG kereskedelmi igazgatója.
„Az elmúlt években bizonyítottuk, hogy a versenytársaknál is jobb árakat tudunk ajánlani a fogyasztóknak. Black Friday napján az év legalacsonyabb áraival találkoznak majd a vásárlók, minden kategória képviselteti magát, sőt olyan speciális tételek is szerepelnek majd az oldalon, mint az autók, az élményprogramok, vagy egy jacht. Hűek leszünk jelmondatunkhoz, miszerint többet találsz, mint gondolnád” – nyilatkozta Catalin Dit, az eMAG ügyvezető igazgatója az év legjobban várt vásárlási eseményével kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkek
- Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
- Black Friday Magyarországon
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- 24 órán belüli áruhitellel erősít az eMAG
- Az idei év slágertermékei ismét tarolnak az eMAG-nál
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
- A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
- Hatalmas siker az eMAG Marketplace
- Újból teljesen magyar tulajdonba került az Extreme Digital
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.