A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait
Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.
A Marketing Summit Program Hub-on Magyarország vezető szakemberei közösen összegyűjtötték a marketingszakma aktuális és jövőbeni kihívásait. Az ott elhangzottak alapján – többek között - az alábbi témacsoportok rajzolódtak ki:
- A marketing szerepe ma és a szakma jövőbeni kihívásai: Sales vagy marketing? Mi a feladat, hol a határ a területek között, merre fejlődjön a szervezet, illetve maga a marketingvezető?
- Szükség lesz-e marketingre, marketingesre az automatizált jövőben? Ha igen, mihez értsen a jövő szakembere? Hol lesz a szerepe a kreativitásnak?
- Munkáltatói márkaépítés: Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg az értékes szaktudást a marketing szervezetben? Hogyan kezeljük a kiégést, és az elvándorlást?
- Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésre, értékesítési formákra és csatornákra: Hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
- Melyek a működő omnichannel marketing megoldások? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval?
- Márkaépítési kihívások: Hogyan lépjünk magyar márkaként nemzetközi piacra? Milyen a jó árstratégia? Hogyan építhetünk márkát a célcsoportok passzivitása, érdektelensége esetén? Mit várnak a márkáktól az új generációk?
- Adatok minőségi, hatékony és jogszerű elemzési és felhasználási kérdései: Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan tudom felhasználni a big datát a tervezéshez?
- Médiatervezés aktuális kérdései: Hogyan allokáljuk az erőforrásainkat? Hogyan mérjük a média hatékonyságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? A médiatervezés technikai kihívásai
- Influencerek: Hogyan illeszthetőek bele a kommunikációba, hogyan alkalmazhatóak a szolgáltatási szektorban?
- CSR: Hogyan csinálhatunk hasznos, mérhető és tartalmas CSR kampányokat?
- Eszközspecifikus kihívások: Mikor melyik digitális marketingeszközt használjuk? Például a chatbot mire jó és mire nem? Hogyan használjuk AR/VR/Hologramot? Digitális OHH már spájzban van? Okoseszközök a mindennapokban az új reklámfelületek?
A programalkotói eseményen a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai, valamint a marketing célokra legtöbbet költő iparágak (gyógyászat, gyógyhatású készítmény, kereskedelem, élelmiszer, szépségápolás, pénzintézet-, biztosítótársaság, kultúra, szabadidő, szórakozás, ital, közlekedési eszközök) legnagyobb hirdetőinek marketing - és kommunikációs vezetői vettek részt.
A Marketing Summit Hungary szervezői – a Magyar Marketing Szövetség, a Positive Adamsky és a Marketing&Média– továbbra is gyűjtik a kihívásokat, ezért arra buzdítják a marketing és kommunikációs iparágban dolgozókat, hogy küldjenek be olyan témákat, amelyek a legjobban foglalkoztatják őket. A kihívásokat a challenge@marketingsummit.hu email címre várják.
Az összegyűjtött kihívásokat Marketing Challenge List 2019 néven fogják nyilvánosságra hozni május végén.
Az eseményre már lehet regisztrálni a https://marketingsummit.hu/ oldalon, a konferencia programbejelentése pedig június 3-tól várható.
A Marketing Summit Hungary az idei évben új helyszínen, az Erzsébet téri Akvárium Klubban és új időpontban, szeptember 12-én kerül megrendezésre.
A Programalkotó csoport tagjai:
- Baka László: eMAG, marketing kommunikációs menedzser
- Bánki Anita, Magyar Posta Zrt., marketingkommunikációs igazgató
- Bene Nikoletta: SPAR Magyarország, marketing vezető
- Budaházy Péter: Helia-D Kft., ügyvezető igazgató
- Danks Emese: Magyar Döntéshozók Klubja, alapító tag
- Dezse Boglárka: Béres Gyógyszertár Zrt., marketing vezető
- Diószegi Ágnes: Neckermann Magyarország, marketingigazgató
- Dudás Krisztina: MikroCredit Zrt., marketingigazgató
- Fedor Mariann: Cofidis, marketing vezető
- Gábor Andrea: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., marketingigazgató
- Horváth Gergő: Nissan Sales CEE Kft., PR&Marketing menedzser
- Iski István: Invitel Zrt., marketingigazgató
- Jákó Eszter: MVM Zrt., kommunikációs igazgató
- Katona Norbert: Szerencsejáték Zrt., értékesítést támogató osztályvezető
- Kelemen-Tűz Gabriella: Renault Hungária, marketing manager
- Laczkó-Jónás Ivett: Berlin-Chemie, marketing manager
- Németh Ottó: Henkel, general manager
- Oláh Péter: Lego, senior marketing manager HU/RO/ADR/BUL
- Szilva Mónika: Nestlé, fogyasztói marketing vezető
- Turgonyi Szabolcs: MKB Bank Zrt., főosztályvezető
- van der Wildt Nikolett: Szentkirályi-kékkúti Ásványvíz Kft./Magyarüdítő Kft., marketingigazgató
Kapcsolódó cikkek
- Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
- Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
- Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Kelet-európai partnert választott a Facebook
- Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.